شمانیوز
شما نیوز

جزییات هلاکت شرور معروف کرمان "مختار جهش" + عکس

دادستان رودبار خبر داد طی عملیاتی شرور مسلح مختار جهش معروف به بختیار رئیسی از اشرار منطقه جنوب استان کرمان به هلاکت رسید.

به گفته آقای سالاری در این عملیات که از شب گذشته آغاز شد عصر امروز با کشته شدن سرکرده اشرار و سه تن دیگر از اشرار مسلح پایان یافت. وی با اشاره به اینکه دو نفر از اشرار هم مجروح شدند افزود: بختیار رئیسی حدود ده سال در منطقه با شرارت های خود امنیت و آسایش را از مردم سلب کرده بود که کشته شدن وی موجب خوشحالی مردم مناطق جنوبی شد. دادستان رودبار گفت: در این عملیات گسترده نیروهای اطلاعاتی شهرستانهای رودبار، کهنوج، جیرفت، ایرانشهر و دلگان و با چتر عملیات هوایی با موفقیت صددرصد همراه بود. جزییات هلاکت 3 شرور به دست پلیس مدیر کل امنیتی استانداری کرمان گفت: عملیات انهدام این باند شرارت از شب گذشته در جنوبی ترین شهرستان استان کرمان آغاز شد و تا صبح امروز نیز ادامه داشت که در این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به هلاکت سه شرور مشهور منطقه شدند. وی افزود: این درگیری در ارتفاعات کوه شاه در شهرستان رودبار جنوب روی داده است و عملیات پاکسازی این منطقه با جدیدت ادامه خواهد یافت. خلیل همایی اضافه کرد: این عملیات برای دستگیری همه اعضای باند ادامه دارد.

جزییات هلاکت 3 شرور به دست پلیس

گفتنی است یک ماه پیش نیز آریا جاویدان یکی دیگر از اعضای این گروهک مسلح که بیش از هشت فقره قتل ، قاچاق مواد افیونی ، تجاوز و ناامنی در پرونده خود داشت با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان رودبارجنوب دستگیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی