شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین برندهای بوتاکس در ایران

در سال‌های گذشته که بوتاکس برای درمان چین و چروک و خط اخم در پیشانی و صورت استفاده می‌شد، خیلی به مواردی مثل نوع برند و حتی استاندارهای اولیه دقتی نمی‌شد و تنها معجزه‌ای که بوتاکس با خود به همراه داشت و سریعا چین و چروک‌های صورت را محو می‌کرد برای مخاطبان جالب و شادی‌آور بود.

بهترین برندهای بوتاکس در ایران

در سال‌های گذشته که بوتاکس برای درمان چین و چروک و خط اخم در پیشانی و صورت استفاده می‌شد، خیلی به مواردی مثل نوع برند و حتی استاندارهای اولیه دقتی نمی‌شد و تنها معجزه‌ای که بوتاکس با خود به همراه داشت و سریعا چین و چروک‌های صورت را محو می‌کرد برای مخاطبان جالب و شادی‌آور بود.

بعدها یعنی در همین سال‌های اخیر که این تب و تاب و اشتیاق اولیه از بین رفت، در جامعه پزشکی و بین زیباجویانی که خواستار زیبایی استاندارد بودند، برند بوتاکس مورد اهمیت واقع شد و به این موضوع بسیار اهمیت دادند، چرا که در ادامه این روند برندهایی غیراستاندارد وارد بازار شدند که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی یا سازمان غذا و داروی امریکا نبود و می‌توانست با خود مشکلات عدیده زیادی را به همراه داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای بوتاکس در ایران را برشماریم و ر مورد هر یک بیشتر توضیح دهیم. نوع برند بوتاکس فقط برای زیبایی ظاهری پوست مهم نیست بلکه برای سلامت سلول‌های پوستی حائز اهمیت است تا بتوانیم شادابی و جوانی را به طرز صحیح به آن‌ها هدیه بدهیم.

بوتاکس چیست ؟

قبل از توضیح هر نوع برندی از بوتاکس بهتر است که یک بار دیگر با محتوای بوتاکس و اینکه دقیقا چه کاری انجام می‌دهد، مطلع شویم و بعد به سراغ بهترین نوع بوتاکس برویم که خواص بسیار خوبی بر روی پوست دارند و حتی می‌توانند تاثیرات درمانی بر روی انواع بیماری‌های دیگر داشته باشند.

نکته بسیار جالب در مورد بوتاکس این است که این ماده درمان کننده چین و چروک از یک سم به نام بوتولیسم بدست می‌آید که این سم در مواد غذایی موجود است و اگر فردی آن را مصرف کند به مسمومیت شدید گرفتار می‌شود. اما پزشکان از این سم در جهت منافع و درمان‌های چون مشکلات پوستی استفاده کرده‌اند.

برای اینکه این سم قادر است؛ عصب‌هایی که در ماهیچه‌های حرکتی پوست کار حرکت و فعالیت را بر عهده دارند، شل و ضعیف کند در نتیجه ما شاهد از بین رفتن چروک‌های پوستی خواهیم بود چون عصب‌های حرکتی دیگر قوایی برای تحریک ماهیچه‌ها ندارند و پوست صاف می‌شود.

1

بهترین برند بوتاکس : شرایط مورد نیاز برای یک انتخاب استاندارد

با توجه به آنچه که در مورد بوتاکس گفتیم، قاعدتا باید از موادی استفاده کنیم که کیفیت بالا داشته باشند و در زمینه درمان بتوانند اندام هدف را به درستی مورد نشانه قرار دهند و مشکلات دیگری را به بار نیاورند. از آنجا که ماده تزریقی بوتاکس وارد پوست و بدن می‌شود، نمی‌توان این موضوع را خیلی سهل انگارانه در نظر گرفت و به هر کلینیکی مراجعه کرد. تنها به این منظور که بتوانیم به هر قیمتی که شده به زیبایی بیشتر دست یابیم.

برای همین منظور 5 عنصر اساسی برای انتخاب بهترین مرکز تزریق بوتاکس را معرفی می‌کنیم که برای یک انتخاب استاندارد بسیار مورد نیاز است :

  • کلینیک و پزشکی که به ان مراجعه می‌کنید.

 برای انتخاب یک بوتاکس خوب ابتدا باید به دنبال یک کیلینیک تخصصی معتبر باشیم. متاسفانه در دهه اخیر کلینیک‌های زیادی دایر شدند که برخی از آن‌ها تجربه و تخصص کافی در زمینه درمان و استفاده از مواد دارویی چون بوتاکس را نداشتند و در برخی از موارد اتفاقاتی شکل گرفت که درمان آن‌ها هزینه گزافی را به بار آورد.

بنابراین سعی کنید یک کلینیک معتبر با پزشکان متخصص را انتخاب کنید. امروزه به کمک اینترنت و جست و جوی نام پزشکان می‌توانید از رزومه پزشک مورد نظر اطلاع کافی داشته باشید، همچنین اطلاعات مرتبط با کلینیک و سابقه کار و انواع جراحی‌های انجام شده  به خوبی بررسی کنید و سپس اقدام به درمان کنید.

  • تاریخ مصرف بوتاکس

از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که یک نگاهی به تاریخ مصرف ماده تزریقی بیندازید که البته اگر در کلینیک زیبایی معتبر باشید، قطعا پزشک متخصص خود این کار را انجام خواهد داد. این در مورد زمانی است که در مورد  تاریخچه مرکز مورد نظر اطلاع کافی ندارید و شما باید از نوع ماده تزریقی و تاریخ مصرف آن اطلاع داشته باشید تا بوتاکس بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

  • قیمت بوتاکس

برخی از کلینیک‌ها به دلیل عدم تجربه و نداشتن تخصص معمولا از هر برندی استفاده می‌کنند، برخی از کلینیک‌ها برای آغاز کار خود از مواد تزریقی بی‌کیفیت و ارزان استفاده کنند و این موضوع باعث عوارض زیادی می‌شود. بوتاکس مرغوب معمولا یک هزینه‌ بالایی دارد که اگر پزشک تخصص کافی داشته باشد، می‌تواند تمامی مزایا و امتیازهای بوتاکس را برای شما توضیح دهد. بنابراین مراقب باشید که تنها به جهت ارزان بودن دست به مصرف و تزریق اینگونه مواد نزنید.

2

  • کوکتل بوتاکس

بوتاکس اصل را می‌توان از روی بطری آن نیز تشخیص داد. روی بطری بوتاکس از برند معتبر نوشته شده است onabotulinumtoxina که اونا بوتولینوم توکسین معنا می‌دهد و این خود اعتبار و ارزش بوتاکس تزریقی را نشان می‌دهد اما برندهای تقلبی این نوع درج نوشته را ندارند و یا تنها از سم بوتولینوم نام برده‌اند.

خود بطری حاوی ماده بوتاکس دارای درج Allergan   است که این هم نمونه دیگر برای نشان دادن یک ماده تزریقی اصل از فرع می‌باشد.

برندهای معتبر بوتاکس

در این مرحله بعد از 4 مرحله قبلی قصد داریم از برندهای معتبر نام ببریم که تمامی نکات بالا را در بر دارند به علاوه موادی که از آن ساخته شده‌اند و کشور سازنده که برای مخاطبان زیباجو بسیار مهم است و باید برندهای معتبر بوتاکس در ایران را بدانند.

  • مارک بوتاکس نورونوکس یا nouronox

بعد از گذشت چند دهه از وجود بوتاکس و تاثیرش بر علم زیبایی و مخاطبان زیباجو هنوز همه کشورها در تولید بوتاکس نقش موثری ندارند و در این میان تنها برخی از کشورها در ساخت انواع بوتاکس معتبر و اثر بخش فعالیت می‌کنند.

بوتاکس نورونوکس یکی از برندهای معتبر کشور کره جنوبی است که با دارا بودن مواد تزریقی باکیفیت انتقال دهنده‌ها عصبی در ماهیچه‌های زیر پوست را مسدود می‌کند و همین امر موجب می‌‌شود که چین و چروک‌های روی پوست کم‌کم از بین بروند. این تغییر و تاثیر معمولا از روز سوم و چهارم دیده می‌شود. برخی از متقاضیان توقعات سریع دارند که این درست نیست و تقریبا در این بازه زمانی مذکور مواد تزریق شده تاثیر خود را می‌گذارند. میزان تاثیر گذاری این نوع برند بین 3 الی 4 ماه می‌باشد و بعد از این مدت باید مجددا تزریق شود.

3

  • بوتاکس کینتوکس Canitox

بوتاکس کینتوکس از برندهای معروف کانادایی است که مثل بقیه برندهای معتبر از سم بوتولینوم ساخته شده است، تاثیر سریع و چند روزه بر روی ماهیچه‌ها و گیرنده‌های آنان دارد که این تاثیر در عرض سه ماه می‌باشد و چین و چروک‌های اطراف چشم، پیشانی و کنارهای‌ لب را کاملا از بین می‌برود.

اگر بخواهیم در مورد بوتاکس کینتوکس بیشتر توضیح دهیم باید گفت که  علاوه بر سم بوتولینوم از نوعی باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم هم استفاده می‌شود این ماده از خانواده نزدیک خود سم بوتولینوم است و تاثیر بوتاکس را چند برابر می‌کند.

از این نوع بوتاکس فقط برای رفع چین و چروک‌های صورت استفاده نمی‌شود، بلکه برای سایر نقاط مثل قفسه سینه، گردن هم استفاده می‌کنند. در کنار رفع چین و چروک تاثیرات دیگری مثل رفع میگرن و درمان‌های مرتبط با تعریق و عرق کرن بیش از اندازه بدن همچنین زخم‌های که بعد از جراحی شکاف لب دارد.

 نکته مهم دیگر در مورد برند کینتوکس این است که باید در دمای زیر صفر درجه سانتی گراد نگهداری شود.

  • بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت از برندهای محبوب ایرانی است که به مانند همتای خارجی خود کارایی و تاثیر بالایی دارد و بیشتر کلینیک‌های تخصصی در کشور از این نوع برند استفاده می‌کنند. بهترین مزیت این نوع برند این است که در کنار تاثیر بسیار خوبی که دارد، تولید داخل  است و با کمبود و یا کاهش آن به دلیل مشکلات تحریم و سایر موارد مواجه نخواهیم شد.

در مودر استفاده از این نوع بوتاکس یک نکته قابل ذکر را باید دقت کنید و آن این است که اگر دچار حساسیتی خاص یا مشکلاتی از این قبیل هستید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

برند مسپورت ایرانی قابلیت بالایی در رفع انواع چین  و چروک‌های صورت دارد.

  • بوناکس زئومین Xeomin

برند زئومین هم یکی دیگر از برندهای اصل و معتبر در زمینه بوتاکس و رفع چین و چروک است. البته برند زئومین هم مثل کینتوکس فقط در زمینه زیبایی فعالیت ندارد، بلکه برای رفع برخی از بیماری‌های میگرن و عضلانی کاربرد خوبی دارد که این برند محصول کشور آلمان است و کلینیک‌های ایرانی از این نوع مارک بوتاکس استقبال زیادی کرده‌اند و تاثیرات زیادی را به همراه داشته است که متقاضیان معمولا خواستار این نوع برند برای رفع انواع یچین و چروک صورت و بدن هستند.

بیماری لفارو اسپاسم یک بیماری مرتبط با پلک انسان است که پلک زدن بی اختیار می‌شود، بوتاکس زئومین در زمینه این نوع بیماری خیلی خوب عمل کرده و تاثیرات خوبی را به همراه داشته است. این موضوع برای کسانی که از این نوع بیماری رنج می‌برند ،خبر خوبی خواهد بود. در ضمن انواع خط خنده و خط اخم به وسیله این نوع برند محو می‌شوند.

به طور کلی استفاده از بوتاکس به چندین فاکتور مهم نیاز دارد. یعنی علاوه بر آنکه باید به نوع برند انتخابی دقت کافی داشته باشیم، باید به سن، به نوع و میزان چین و چروک‌ها و بیماریی‌های مرتبط توجه داشته باشیم ، زیرا متناسب با هر یک تعداد جلسات متفاوتی مورد نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied