شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بین بوتاکس و تزریق ژل چه تفاوت هایی وجود دارد؟

برای رفع چین و چروک در قسمت های مختلف صورت، راه های بسیاری وجود دارد. تزریق ژل و همینطور بوتاکس یکی از انواع راه های درمانی رفع چین و چروک بوده که این روزها مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده و افراد زیادی برای زیبایی خود تزریق بوتاکس و یا ژل انجام میدهند.

بین بوتاکس و تزریق ژل چه تفاوت هایی وجود دارد؟

با وجود شباهت هایی که بین بوتاکس و تزریق ژل وجود دارد، تفاوت هایی هم هست که موجب شده هر یک از آنها برای مصرف خاصی مناسب باشند.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در کلینیک غرب تهیه شده، سعی شده تا شما عزیزان را با مزایا و کاربرد بوتاکس و ژل و تفاوت هر یک از آنها با یکدیگر بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بوتاکس و تاثیرات آن بر بدن و زیبایی آن

بوتاکس یک داروی تزریقی می باشد که با فلج کردن عضلات باعث از بین رفتن چین و چروک و خطوط ایجاد شده، می شود. بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده است که باعث فلج موقتی عضلات می شود. حرکت عضلات، علت اصلی چین و چروک های ایجاد شده می باشد.

با فلج کردن عضلات خطوط ایجاد شده از بین می رود. یکی از روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس می باشد و یک روش ایمن و بسیار موثر برای از بین بردن خطوط کم عمق و چین و چروک های ایجاد شده می باشد که از تاثیرات خوب تزریق بوتاکس است. تاثیرات منفی تزریق بوتاکس، شما پس از تزریق قادر به نشان دادن عواطف خود مثل اخم کردن نیستید.

 

بوتاکس، مزایا و کاربردهای آن

کاربردهای بوتاکس

بوتاکس از کاربردهای مختلفی برخوردار است که از کاربردهای متنوع تزریق بوتاکس می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق بوتاکس زیر چشم: درمان چین و چروک‌ های دور چشم‌ که به چین‌ های پنجه کلاغی معروف می باشد
  • تزریق بوتاکس خط اخم: محو کردن خط اخم یا خطوط بین دو ابرو
  • تزریق بوتاکس پیشانی: رفع خطوط پیشانی
  • تزریق بوتاکس گردن: از بین بردن چروک‌ های گردن
  • تزریق بوتاکس لب: بالا بردن گوشه ‌های لب
  • تزریق بوتاکس خط لبخند: از بین بردن خطوط دور لب و خط خنده
  • تزریق بوتاکس بینی: بالا بردن نوک بینی
  • تزریق بوتاکس چانه: از بین بردن چین و چروک های چانه

تزریق ژل چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل و فیلر یکی از روش های امروزی و پرکاربردی برای جوانی و نشاط انواع پوست صورت می باشد. بالا رفتن سن، بیماری های مختلف، تغذیه نامناسب، عوامل محیطی از جمله مواردی هستند که بر چین و چروک پوست تاثیر بسزایی دارند. با انجام تزریق ژل و فیلر می توانید به مراقبت از پوست خود بپردازید و مانع از پیری زودرس آن شوید.

یکی از انواع پر کننده های پوستی که از مواد و ترکیبات مختلفی تشکیل شده است را فیلر یا ژل می گویند. انتقال این مواد به زیر پوست توسط تزریق انجام خواهد شد. اثرگذاری این مواد از طریق تزریق به این صورت خواهد بود که به بخش های مختلف پوست نفوذ کرده و موجب افزایش حجم خواهد شد و اثرات پیری را کاهش خواهد داد.

3cbaa52c-dde9-4024-b1af-99f29523db4b

کاربردها و مزایای تزریق ژل

کاربردهای تزریق ژل

تزریق ژل و فیلر برای قسمت های مختلف صورت قابل تزریق است و به صورت سرپایی نیز انجام می شود. نواحی مناسب برای تزریق ژل و فیلر شامل موارد زیر می باشد:

  • خط اخم
  • خط خنده
  • فرم دهی گونه
  • فرم دهی فک
  • فرم‌دهی صورت
  • رفع خط خنده و خط اخم.
  • برطرف کردن چین و چروک اطراف لب و چشم
  • درمان گودی زیر چشم و بهبود پف و سیاهی اطراف آن
  • جوانسازی دست و بهبود زیبایی آن

تفاوت های بوتاکس و تزریق ژل با یکدیگر

بعد از آشنا شدن با ویژگی ها و کاربردهای هر یک از روش های زیبایی و درمانی بوتاکس و تزریق ژل، حال شما عزیزان را با تفاوت های هر یک از روش های درمانی نام برده شده، آشنا میکنیم.

بوتاکس بیشترین کاربردی که دارد برای محو و یا کمرنگ کردن چین و چروک های صورت که بر اثر تغییر شکل عضلات صورت و بر اثر افزایش سن ایجاد شده است. بوتاکس این عضلات را در حالت استراحت قرار می‌دهد و اینگونه باعث صاف شدن پوست و جوان‌سازی چهره می‌شود.

تزریق ژل همانند بوتاکس در نواحی مختلف صورت انجام شده با این تفاوت که ژل باعث حجیم شدن نواحی تزریق خواهد شد، اما بوتاکس تنها ایرادات و همینطور چین و چروک های موجود در صورت را از بین خواهد برد.

هر یک از راه های درمانی تزریق بوتاکس و همینطور تزریق ژل از مزایا و معایبی برخوردار هستند که قبل از تزریق هر یک ابتدا بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت کنید و توسط ایشان معاینه شوید تا بهترین راهکار را برای درمان و زیبایی به شما پیشنهاد دهند.

bc0d8792-696f-453d-9c60-4c9dbc39205a

آشنایی با تفاوت بوتاکس و تزریق ژل

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس و ژل کجاست؟

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم، این روزها انواع بوتاکس و تزریق ژل و فیلر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و همه برای داشتن صورتی زیبا و جوان دست به این می زنند. پس قطعا به دنبال کلینیکی مناسب که دارای مواد با کیفیت و قیمت مناسب می باشد، هستند

اگر در تهران به دنبال کلینیکی مطمئن هستید، ما به شما کلینیک درمان و زیبایی غرب (www.clinicbut.com) را معرفی میکنید.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در سال 1395 توسط جناب دکتر علی مخبر تاسیس گردید. در این کلینیک تخصصی خدمات درمانی و زیبایی نظیر RF تراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و.. با رعایت اصول اخلاقی، حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان باتوجه به استاندارهای جهانی، توسط توسط مجرب ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied