شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

کرامت انسانی افراد و قوانین و مقررات، در بررسی تخلفات احتمالی مورد توجه باشد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سراسر کشور گفت: در بررسی تخلفات اداری، باید تمام جوانب امر مورد توجه قرار گرفته و در عین اصرار بر رعایت قوانین و مقررات، حفظ کرامت انسانی افراد هم مورد توجه باشد.

کرامت انسانی افراد و قوانین و مقررات، در بررسی تخلفات احتمالی مورد توجه باشد

به گزارش شمانیوز، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با اعضای هیأت رسیدگی به تخلفات اداری این سازمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای طوقانی نماینده مدیرعامل و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و اعضای این هیأت‌ها، اظهار داشت: در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، مبنای اصلی کار باید رعایت قانون و عدم تخطی از مقررات قانونی باشد.  

در ادامه جلسه مهدی یزدان‌پناه، رئیس امور سلامت اداری، بازرسی و دبیرخانه هیات‌عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور با تقدیر از اقدامات ارزنده و دقت نظر در رسیدگی به تخلفات اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی، بر ضرورت رعایت قانون رسیدگی به تخلفات اداری و تناسب آرا با تخلفات انجام شده تاکید کرد.

در این جلسه همچنین یوسف طوقانی، نماینده مدیرعامل و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری نیز گزارشی از فعالیت این هیأت‌ها ارائه کرد و علی دستافر از اساتید هیات عالی نظارت مفاد قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ضوابط و مقررات مربوطه را تبیین و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

 

روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied