شمانیوز
شما نیوز

چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس ترکیبی از زیبایی و ایمنی | چانگان CS55 پلاس خودرویی با ترکیبی از استایل شگفت‌انگیز و امکانات پیشرفته + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو چانگان CS55 پلاس خواهیم پرداخت.

چانگان CS55 پلاس ترکیبی از زیبایی و ایمنی |  چانگان CS55 پلاس خودرویی با ترکیبی از استایل شگفت‌انگیز و امکانات پیشرفته + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودرو چانگان CS55 پلاس یک خودرویی با ویژگی‌های برتری در زمینه سبکی، ایمنی و فناوری است. چانگان CS55 پلاس از طراحی مدرن و خوش‌ساخته‌ای برخوردار است که با جلوه‌ی ورودی زیبا و خطوط دینامیک، توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.چانگان CS55 پلاس دارای فضای داخلی فراوان و راحتی بالا است که برای مسافران و راننده اراحت و آسایش فراهم می‌کند.همچنین چانگان CS55 پلاس از تکنولوژی‌های پیشرفته ایمنی و رفاهی مانند سیستم‌های هوشمند رانندگی، سیستم‌های اطمینان از ایمنی و سیستم‌های ارتباطی مدرن بهره می‌برد.

طراحی بدنه

مهندسان طراح چانگان CS55 پلاس سعی کرده اند تا حدی این خودرو را شبیه به سری محصولات UNI چانگان ، که سری خودرو های لوکس چانگان محسوب می شوند، طراحی کنند. سی اس ۵۵ پلاس در نمای جلو از چراغ های کشیده بهره می برد. چراغ های روشنایی روز با چراغ های اصلی این خودرو درون یک کاسه قرار گرفته اند و مانند دیگر خودرو های چینی از هم جدا نیستند. در جلو پنجره بزرگ چانگان CS 55 Plus از المان های مستطیلی شکل استفاده شده که چهره اسپرتی را ایجاد کرده است.

در سپر جلو و اسپلیتر این خودرو از تریم دو رنگ استفاده که به جذابیت این خودرو کمک کرده است. به طور کلی طراحی این سبک طراحی  بسیار شبیه به طراحی خودرو UNI-K است که از سری خودرو های لوکس چانگان به حساب می آید. طراحی نمای جانبی CS55 پلاس سبک طراحی ساده تر از نما جلو است. یک خط طراحی در این نما وجود دارد که از گلگیرهای جلو شروع شده و در گلگیر های عقب پایان می یابد. در پایین درب ها از از تریم دو رنگ استفاده شده که سادگی طراحی این خودرو در این نما را کمی از بین برده و به جذاب به نظر رسیدن این خودرو کمک می کند همچنین در این نما رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی را مشاهده می کنیم که طراحی دو رنگ آنها به زیبایی این خودرو افزوده است.

چراغ های عقب چانگان CS55 پلاس پلاس به صورت دو تکه طراحی شده اند و به وسیله یک خط طراحی به یکدیگر متصل می شوند. اسپویلر در بالای شیشه عقب قرار گرفته و در طراحی آن از همان المان هایی استفاده شده است که در خودرو های لوکس چانگان می بینیم. اما سپر عقب این خودرو طراحی ساده تری نسبت به دیگر بخش های این خودرو دارند و سبک طراحی خاصی در آن دیده نمی شود.

چانگان CS55 پلاس

کابین و امکانات

طراحی های به کار رفته در بخش کابین ، طراحی های نسبتا به بروزی است و مشخصه های طراحی های اسپرت در آن دیده می شود. رودری های به کار رفته در CS55 Plus دارای متریال خشک هستند اما استفاده از متریال پارچه ای نرم بر روی دستگیره این خودرو باعث شده است تا شاهد طراحی خوبی در این بخش باشیم. طراحی بخش داشبورد تا حدی شبیه به محصولات جدید پژو است که این سبک طراحی ، شاهد طراحی های بروز و اسپرتی هستیم.

در بخش بالای داشبورد چانگان CS55 پلاس از پلاستیک خشک استفاده شده اما استفاده از پلاستیک طرح دار در این بخش ، طراحی این بخش را از سادگی دور کرده است. از نکات مثبتی که در این بخش از خودرو شاهد هستیم استفاده از نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی مربوط به سیستم مالتی مدیا است که این قابلیت را امروزه در اکثر خودرو های چینی تازه وارد می بینیم. در بخش میانی داشبورد استفاده از پلاستیک با طرح مات، چهره لوکسی را ایجاد کرده است. از دیگر مزایا استفاده از این ترکیب ، جذب نشدن اثر انگشت بر روی این بخش است.

از دیگر عواملی که در زیبایی کابین این خودرو تاثیر گذاشته استفاده از طرح چوب در بخش کنسول وسط است که تا حدی احساس لوکس بودن را به این خودرو تزریق کرده است. شارژر وایرلس این خودرو در بخش بالا دنده قرار گرفته که از قابلیت های خوب این خودرو است. در بخش پایین دنده کلید ترمز پارک برقی ، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و اهرم مربوط به تنظیمات حالت های رانندگی تعبیه شده که طراحی خوب آن ها زیبایی مضاعفی به این بخش داده است.

طراحی غربیلک فرمان چانگان CS55 پلاس تا حدی شبیه به محصولات جدید کمپانی پژو است که به طور کلی این طراحی روح اسپرت و مسابقه ای دارد. بر روی فرمان کلید هایی تعبیه شده است که از طریق آنها می توان به سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل و… دسترسی داشت. پشت آمپر این خودرو از نوع دیجیتالی است و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی آن، گرافیک و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. صندلی های CS55 پلاس طراحی نیمه اسپرت و یک تکه دارند و از چرم مصنوعی برای روکش آنها استفاده شده است. CS55 Plus پلاس با توجه به فاصله محوری ۲۶۵۶ میلی متری خود فضا مناسبی را در بخش عقب خود فراهم کرده و این خودرو امکاناتی نظیر ؛ پورت USB ، زیر آرنجی ، جالیوانی ، دریچه سیستم تهویه و… را برای سرنشینان عقب در نظر گرفته است.

چانگان CS55 پلاس

مزایا و معایب CS55 پلاس

مزایا شتاب قابل قبول - کابین جادار - کیفیت مونتاژ و متریال قابل قبول
معایب عدم عرضه با تیپ فول آپشن - نبود برخی امکانات مانند درِ صندوق عقب برقی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied