شمانیوز
شما نیوز

آمادگی شرکت غله زنجان برای خرید گندم از کشاورزان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: شرکت غله زنجان آماده خرید گندم از کشاورزان است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،رسول منصوری اظهار کرد: مراکز خرید گندم در استان زنجان از آغاز تیرماه آماده خرید گندم از کشاورزان هستند.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته برای خرید محصولات کشاورزی بین وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در زمینه افزایش نرخ تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تصریح کرد: امسال قیمت خرید گندم 7 هزار و 200 ریال اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته قیمت خرید گندم 4 هزار و 200 ریال بود، افزود: امسال قیمت خرید گندم 70 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های به عمل آمده بهای گندم کشاورزان به صورت به روز پرداخت می شود، افزود: کشاورزان عزیز زنجانی پس از تحویل گندم به مراکز خرید می توانند تا 24 ساعت بهای آن را دریافت کنند.

منصوری در ادامه به سایر اقدامات انجام شده توسط شرکت غله استان زنجان در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی اشاره کرد و گفت: بر اساس پژوهش های مرکز غلات کشور استان زنجان ضمن کسب بالاترین نمره کیفیت در انواع نان های لواش، بربری و تافتون در زمینه نان سنگک نیز مقام دوم را کسب و عنوان بهترین درجه کیفی این حوزه (خیلی خوب) را نیز به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ماه گذشته نیز نان های تولیدی استان دارای نمره کیفی بالاتر از سایر استان ها بود، اضافه کرد: این امر با نظارت و بازرسی نهادهای ذیربط، آموزش و آگاهی دادن نانوایان و تامین گندم مناسب برای اختلاط با سایر گندم ها حاصل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی