شمانیوز
شما نیوز

کسب رتبه برتر کارگزاری عضو بورس تهران در لیگ قهرمانان نهاد بین المللی فیاس

بیست و هفتمین نشست فوق العاده سالانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی در روز پنج شنبه 23 خرداد 98 به میزبانی بورس بخارست در رومانی برگزار شد.

 کسب رتبه برتر کارگزاری عضو بورس تهران در لیگ قهرمانان نهاد بین المللی فیاس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از سایت فیاس، در این نشست اعضای کمیته حسابرسی مدیر عامل بورس بخارست را به عنوان رییس جدید این کمیته برگزیدند.

 

علاوه بر این، با تایید اعضای فیاس، سپرده گذاری مرکزی و پایاپای مسقط و بورس اسکاتلند به عنوان دو عضو جدید به عضویت دایمی فیاس درآمدند.

 

روز جمعه 24 خرداد 1398، مراسم معرفی کارگزاران برتر اعضای فیاس برگزار شد. این مراسم با هدف تعیین و معرفی بهترین شرکت های کارگزاری از بین اعضای فیاس، ارتقای سطح آگاهی و شـناخت اعضا از کارگزاران بومــی هر عضو و ارایه فرصـــتی به کارگزاران منتخب در دو بازار سهام و ابزار با درآمد ثابت برگزار و نتایج زیر حاصل شد.

 

در بررسی بازار سهام کشور های عضو فیاس، شرکت کارگزاری مفید معرفی شده از سوی بورس تهران به مقام دوم و مدال نقره این لیگ دست یافت.

 

 در بازار ابزار با درآمد ثابت، شرکت های کارگزاری  مفـــید و بانک مسکن معرفی شده از سوی فرابورس به ترتیب حایز رتبه های دوم  مدال نقره و سوم  مدال برنز شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied