شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مهندس تقی‌پور به مناسبت روز خبرنگار

مهندس تقی‌پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی؛ روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک مهندس تقی‌پور به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام: مهندس تقی‌پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با ارسال پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی؛ روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ:

و سوگند به قلم و آنچه مى نویسند "

هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت محمود صارمی به نام روز خبرنگار مزین و نام‌گذاری شد، فرصت مغتنمی برای پاسداشت و تقدیر از زحمات و تلاش روشنگرانی است که همواره با پویش و رویش، ممارست و پشتکار در شکوفایی جامعه ، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کوشیده‌اند و شفافیت ، صداقت ، دقت،امانت‌داری و سرعت در انتقال اخبار و اطلاعات را در کنار اخلاق حرفه‌ای و دانش روز سرلوحه‌ی کار خود قرار داداه‌اند.

بی‌تردید! خبرنگاران، اصحاب رسانه و  مطبوعات استان ایلام از جمله فرهیختگان جامعه محسوب می‌شوند که دل در گرو توسعه، پیشرفت و رونق تولید در استان در همه ابعاد آن دارند و در این مسیر همواره به عنوان رکن چهارم دموکراسی ، مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام را همراهی و یاری نموده‌اند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خبرنگار و خبرنگاران فقید استان ایلام،فرا رسیدن ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران شریف و صدیق استان ایلام تبریک می گویم.

شاپور تقی‌پور

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied