شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

معرفی محصولات ای دی سی EDC

شرکت EDC (الکترو دهقان) مخفف عبارت Electro Dehghan Company از سال 1361 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات و لوازم الکتریکی آغاز کرد. این شرکت به مرور زمان و تقریبا از سال 1372 به طور ویژه فعالیت‌هایش را در زمینه صنعت روشنایی گسترده‌تر کرد و محصولات روشنایی تولیدی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد بازار کرد.

معرفی محصولات ای دی سی EDC

با گذشت چندین سال از شروع فعالیت این شرکت تقریبا هزار نمونه از محصولات EDC  با کیفیت بسیار بالا در بازار ایران به فروش می‌رسند. محصولات ای دی سی EDC  علاوه بر بازار ایران در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه می‌شوند. این محصولات طبق خواسته و نیازهای مصرف‌کنندگان در انواع اداری، خانگی، فروشگاهی و صنعتی تولید شده‌اند. در این مقاله قصد داریم درباره پنل LED ای دی سی، چراغ LED ای سی دی، ریسه نواری ای دی سی و چراغ سوله ای و سالنی ای دی سی  صحبت کنیم.

EDC  چیست؟

پنل ال ای دی EDC  برای تأمین نور و روشنایی اداره‌ها، اتاق‌های سمینار و کنفرانس، مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مراکز تجاری، مغازه‌ها و منازل مسکونی کاربرد دارند. پنل ال ای دی یکی از محصولات ای دی سی EDC است که نسبت به سیستم‌های روشنایی دیگر طراحی مدرنی دارد و با تکنولوژی متفاوت‌تری تولید شده است. نور تولید شده توسط این محصول به دلیل عدم وجود اشعه یو وی هیچ آسیبی به چشم‌ها وارد نمی‌کند‌ و بدون خیرگی می‌باشد. پنل‌ها دارای یک قاب سبک آلومینیومی هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از هدر رفتن نور جلوگیری کنند. لایه‌های داخلی پنل ال ای دی EDC  شامل دیفیوزر، صفحه‌ هدایت‌کننده و چیپ‌های ال ای دی می‌باشد. یکی از بخش‌های مهم پنل صفحه انتهایی آن است که تأثیر زیادی روی دید کلی چراغ دارد. انواع پنل‌های ال ای دی عبارتند از پنل مربعی، پنل مستطیلی، پنل دایره‌ای،‌ پنل Edge light, پنل Back light و پنل سه حالته دو رنگ. پنل‌های ال ای دی به سه شکل روکار، معلق و توکار نصب می‌شوند. پنل‌های ال ای دی EDC   طول عمر بسیار بالایی دارند.

چراغ ال ای دی EDC  چیست؟

معماران و سازندگان مدرن معمولا از چراغ ال ای دی EDC برای تولید روشنایی در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، اتاق خواب، حیاط، محیط داخلی منزل و غیره استفاده می‌کنند. چراغ ال ای دی بیشتر انرژی دریافتی خود را به نور تبدیل می‌کند و میزان هدر رفت انرژی در این محصول بسیار پایین است. این نوع چراغ یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات ای دی سی EDC  به شمار می‌رود. LED مخفف عبارت Light emitting diode  به معنی دیود ساطع‌کننده نور است. این چراغ‌ها ابتدا به عنوان لامپ‌های نشانگر در لوازم الکتریکی به کار می‌رفت اما به مرور زمان استفاده از آن‌ها در بخش روشنایی نیز گسترش یافت. این نوع از محصولات ای دی سی شامل چراغ‌های حبابی، شمعی، هالوژنی، سقفی، فیلامنتی، تیوبی وغیره می‌باشند. این محصول طول عمر بالایی دارد و میزان بازدهی نور در آن بسیار زیاد است. میزان اشعه‌های مضر آن کم است و امکان تنظیم شدت نور در آن‌ها وجود دارد. برای خرید چراغ ال ای دی EDC  به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات ای دی سی EDC  بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

ریسه نواری EDC  چیست؟

ریسه نواری EDC  به عنوان یکی از متنوع‌ترین محصولات ای دی سی EDC برای تأمین روشنایی‌های جزئی و نورپردازی مخفی فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها مانند اتاق خواب، آیینه دکوراسیون حمام، پله‌ها، دیوار، دکوراسیون آشپزخانه‌های جزیره‌ای، فضای بین کابینت‌ها، اتاق‌های پرو، اتاق نشیمن، اداره، پارکینگ و غیره کاربرد دارد. این ریسه‌ها انعطاف بالایی دارند و به راحتی با استفاده از چسب موجود در پشتشان به هر جایی که بخواهید، نصب می‌شوند. طول این ریسه‌های ضد آب طبق سفارش مشتری آماده می‌شود و رنگ و اندازه، شدت نور و شکل آن‌ها به دکوراسیون داخلی مشتری‌ها بستگی دارد. این محصول در مقابل برق کمی که مصرف می‌کند، نور بسیار زیادی به وجود می‌آورد. به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت می‌توان ریسه نواری EDC را در فضای خارج از خانه و در هوای مرطوب هم استفاده کرد.

چراغ سوله ای و سالنی EDC  چیست؟

برای راه‌اندازی سوله و سالن استانداردهای لازم رعایت می‌شود تا محیط به بهترین شکل ممکن آماده استفاده باشد. یکی از محصولات ای دی سی EDC  که برای تامین روشنایی سوله و سالن‌های بسیار بزرگ کاربرد دارد، چراغ سوله ای و سالنی EDC می‌باشد‌. مزایای این نوع چراغ عبارتند از: قدرت بالا، طول عمر زیاد، بالا بودن ضریب وضوح رنگ، بازدهی بالا، قاب آلومینیومی و شیشه نشکن سکوریت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی. چراغ سوله ای و سالنی EDC  برای تأمین روشنایی کارخانه‌ها، انبارها و سالن‌های صنعتی نیز کاربرد دارد. این چراغ‌ها در انواع سقفی و آویزی به فروش می‌رسند‌.

 خرید محصولات ای دی سی EDC  از فروشگاه اینترنتی الکتروتک

برای خرید جزئی و کلی هر یک از محصولات ای دی سی مانند پنل ال ای دی EDC، چراغ ال ای دی EDC، ریسه نواری EDC و چراغ سوله ای و سالنی EDC می‌توانید به فروشگاه اینترنتی الکتروتک با آدرس اینترنتی https://electro-tech.ir/ مراجعه کنید. فروشگاه الکتروتک با 40 سال سابقه در زمینه ارائه کالا‌ها و تجهیزات روشنایی جایگاه بسیار خوبی در اینترنت کسب کرده‌ است. این فروشگاه نمایندگی برندهای معروف و معتبر تولید‌کننده تجهیزات و لوازم روشنایی بازار را در اختیار دارد و برای مشتریان خود فضایی امن و مطمئن ایجاد کرده است. همه محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی الکتروتک دارای خدمات پس از فروش، کیفیت و طول عمر بالا و قیمت مناسبی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied