شمانیوز
شما نیوز

این زن با ارتباط با مردگان پول پارو می کند!

یک زن اهل دالاس تگزاس برای نخستین بار در ۵ سالگی متوجه شد که می‌تواند با مردگان و ارواح ارتباط برقرار کند!

این زن با ارتباط با مردگان پول پارو می کند!

آلی نینفو، ۲۶ ساله که اهل دالاس تگزاس است برای نخستین بار در ۵ سالگی متوجه شد که می‌تواند با مردگان و ارواح ارتباط برقرار کند.

او مدعیست که پیش بینی کرده بود مادر بزرگش مبتلا به سرطان است که این ادعای او چند هفته پس از این حرف توسط پزشکان به اثبات رسیده است.

او می‌گوید در ۱۲ سالگی در مراسم ترحیم پدر بزرگش توانسته با او ارتباط بگیرد و با او صحبت کند. وی همچنین می‌گوید که تا اواسط نوجوانی اطلاعات دقیقی از این توانایی خود نداشته، ولی حالا که به آن واقف است می‌تواند پول زیادی را از این طریق کسب کند به طوری که در سال گذشته آلی از همین راه بیش از ۴۱۵ هزار دلار درآمد داشته است.

درآمد میلیون دلاری با ادعای ارتباط با مردگان

وی در ژانویه ۲۰۲۰ مدعی شد که می‌تواند از طریق انرژی بصری بسیاری از بیماری‌ها را نیز درمان کند. آلی می‌گوید افراد زیادی به او مراجعه می‌کنند تا او با عزیزان از دست رفته آن‌ها ارتباط برقرار کند و با آن‌ها صحبت کند.

او در مورد این توانایی خود می‌گوید: در کودکی و در اواسط نوجوانی با کسی در مورد این توانایی خودم صحبت نمی‌کردم، چون از داشتن آن خجالت می‌کشیدم و دلم می‌خواست آن را پنهان کنم، ولی حالا از آن برای کمک به مردم استفاده می‌کنم و بسیار خوشحالم./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied