شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

راه حلی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام به بخش جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده اند و استقبال بسیار زیادی نیز از آن ها شده است. اینستاگرام که محصول شرکت فیسبوک است، از سال 2010 پا به عرصه وجود گذاشت و در طی این سال ها نیز با پیشرفت زیادی همراه بود و توانست کاربران بسیاری را نیز از سراسر دنیا به خود جذب نماید.

راه حلی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام

هر شخص برای استفاده از مطالبی که در این شبکه اجتماعی وجود دارد، باید یک حساب کاربری ایجاد نماید و سپس وارد فضای این برنامه محبوب گردد.

اما در این بین افرادی هستند که چندین حساب کاربری یا اکانت دارند و برای کسب و کار خود از ظرفیت این شبکه اجتماعی پرمخاطب استفاده می کنند.

تا بدین جا همه چیز خوب و عالی است اما مشکل زمانی آغاز می شود که برای ورود به اکانت خود رمز عبور را فراموش می کنید و اینستاگرام به شما اجازه ورود به حساب کاربری را به شما نمی دهد.

برای برگرداندن اکانت اینستاگرام راه هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پیشرفت اینستاگرام در سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است

غیرفعال شدن حساب کاربری

امکان دارد که پس از یک روز کاری سخت به منزل خود برگردید و قصد داشته باشید تا اکانت خود را چک کنید و پیام هایی که برای شما ارسال شده است بخوانید اما ببینید که اینستاگرام به شما اجازه ورود نمی دهد و اصطلاحا اکانت شما غیر فعال شده است.

در این صورت دیگر قادر به ورود به حساب کاربری نخواهید بود اما جای نگرانی نیست چرا که می توانید از راه هایی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

خوشبختانه سه راه برای این کار وجود دارد که در همان صفحه ورودی اینستاگرام به شما نمایش داده می شود.

  • استفاده از نام کاربری (Username) و ایمیل
  • استفاده از پیامک و شماره موبایل
  • ورود با حساب فیسبوک ( Log in with facebook)

نکته ای که حائز اهمیت است، ثبت شدن این اطلاعات در اکانت از قبل می باشد تا بتوانید از طریق آن ها حساب کاربری خود را بازیابی نمایید.

البته راه حل اول به دلیل اینکه هنگام ثبت نام از شما خواسته می شود، همیشه در حساب کاربری شما وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت باقی نمی گذارد.

در هنگام انجام هر کدام از این مراحل نیز از نسخه اصلی برنامه اینستاگرام استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

7a3885dd-9557-44f5-a518-931b0e0bb227

بازیابی حساب کاربری اینستاگرام

بازگرداندن حساب کاربری قبلی

اگر می خواهید همچنان از حساب کاربری قبلی خود استفاده کنید و قصد ندارید یک حساب کاربری جدید ثبت نمایید؛ مراحل ذیل را گام به گام انجام دهید.

  1. برنامه اینستاگرام را بازکنید
  2. وارد کردن اطلاعات: در صفحه اصلی نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، در صورت صحیح بودن این موارد، با موفقیت وارد حساب کاربری خود می شوید.

اما در صورتی که رمز خود را فراموش کرده باشید با مشکل مواجه می شویدنیاز دارید تا رمز عبور خود را ریست کنید.

  1. ریست کردن رمز عبور: برای برگرداندن اکانت اینستاگرام  خود در این لحظه، گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید.

سپس از بین سه راهی که پیش روی شماست یکی را انتخاب نمایید. این سه روش همان روش هایی است که پیش تر به آن ها اشاره نمودیم.

بازیابی از طریق ایمیل، ورود از طریق حساب فیسبوک و بازیابی از طریق ارسال پیامک به شماره همراه.

تا بدین مرحله در صورتیکه اطلاعات فوق را داشته باشید به راحتی می توانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید اما در صورت دی اکتیو شدن یا هک شدن، قدری موضوع پیچیده تر می شود.

9c2b0b93-a2fc-4f09-b10a-a61506be479c

دریافت پیام غیرفعال شدن حساب کاربری

زمانی که از طرف اینستاگرام پیام غیر فعال شدن اکانت را دریافت می کنید، اولین موردی که اینستاگرام از شما می خواهید این است که درباره قوانین ان بیشتر بدانید (Learn More)

این کار را شما را تا حدودی با قوانین و خط مشی های اینستاگرام آشنا می کند و شما را برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود راهنمایی می کند.

دستوراتی که در برنامه وجود دارد را انجام دهید اما به خاطر داشته باشید که باید مراحل تجدیدنظر را برای بازیابی اکانت خود سپری نمایید.

تنها راه حل شاید ابراز تاسف برای زیر پا گذاشتن قوانین باشد اما این کار نیز باعث رفع مشکل نمی شود و ناظرین به سادگی آن را نمی پذیرند.

البته پیشنهاد ما این است که از عذرخواهی بپرهیزید زیرا این کار یعنی اینکه شما مقصر بوده اید.

راه دیگر این است که به صفحه تجدیدنظر اینستاگرام بروید و درخواست خود را ثبت نمایید. در صفحه درخواست تجدیدنظر تمامی فیلد ها را پر کنید و آن را ارسال نمایید تا پرونده شما بررسی گردد.

در این مرلحه احتمالا از شما می خواهند که یک عکس سلفی از خود بگیرید و ارسال کنید تا به عنوان تاییده استناد گردد.

شما می توانید درخواست تجدیدنظر خود را چندین بار ثبت نمایید تا بتوانید با ناظر ملایم تری برخورد نمایید و اکانت خود را بازیابی نمایید.

در صورتیکه شما هیچگونه نقض قانونی نداشته باشید، این فرایند نباید بیش از چند روز طول بکشد و معمولا نیز حساب کاربری بازیابی می شود و کاربر می تواند دوباره وارد حساب خود شود.

این کار معمولا چند روز طول می کشد اما نا امید نشوید و صبوری نمایید فرایند انجام شود و بتوانید دوباره وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

با در نظر داشتن این شرایط، بهترین راه ایجاد یک حساب کاربری جدید است تا بتوانید بلافاصله به اینستاگرام بازگردید تا فرایند برگرداندن اکانت اینستاگرام قبلی شما انجام شود.

بهترین سایت خرید فالوور

بسیاری از افراد از ظرفیت و بستر اینستاگرام برای کسب درآمد و بیزنس خود استفاده می کنند. مطرح شدن و دیده شدن در این فضا بسیار حائز اهمیت است بنابراین کاربران در فکر جذب فالوور های بیشتر و دریافت لایک و کامنت بیشتر برای بالاتر بردن بازدید حساب خود هستند.

برای این کار دو راه وجود دارد؛ صفحه خود را باز کنید و برای مدتی در حدود شش ماه تا یک سال وقت بگذارید و با گذاشتن پست و استوری های مختلف بازدید را افزایش دهید و صفحه خود را وارد اکسپلور نمایید.

راه دوم اما بسیار ساده تر است اما برای شما هزینه در بر خواهد داشت؛ خرید فالوور. با استفاده از این روش بازید خود را بسیار بالاتر می برید و به هدف خود سریع تر دست پیدا می کنید.

بهترین سایت خرید فالوور در فضای مجازی وجود دارد که از فالوور های واقعی استفاده می کنند و اصطلاحا فیک نیستند و سبب دیده شدن بسیار بیشتر صفحه شما می شوند.

برای اینکه بتوانید از بهترین سایت خرید فالوور بهره مند گردید می توانید از سایت هایی که بیشتر از دیگران سابقه دارند و مشتریان آن ها نیز از رضایت مندی بیشتری برخوردار هستند، خرید نمایید.

معمولا این سایت ها پکیج های مناسب و متنوعی را دارند و فقط شامل افزایش فالوور نیستند بلکه کامنت و لایک نیز جزو پکیج های فروشی آن ها می باشد که می توانید با صرفه هزینه بیشتر از این موارد نیز بهره مند شوید و در مدت زمان بسیار کم تری به نتیجه دلخواه خود برسید.

این روش معمولا برای صفحات فروشگاه ها بسیار مناسب است زیرا هزینه ای را که صرف این کار می کنند می توانند با فروش بیشتر محصولات خود جبران نمایند و درآمد بیشتری داشته باشند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی