شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین تلویزیون‌های 2022 سامسونگ و ال جی و سونی

ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید تلویزیون‌های 2022 سامسونگ و مدل‌های جدید آن

بهترین تلویزیون‌های 2022 سامسونگ و ال جی و سونی

تلویزیون 2022 سامسونگ امسال در نمایشگاه CES 2022 از قابلیت غیرقابل وصف خود رونمایی کرد.این شرکت نسل جدید تلویزیون‌های 4K  و 8K با تکنولوژی Neo QLED  را به بازار معرفی کرد. تلویزیون‌های Neo QLED به لطف پردازنده نئوکوانتومی‌، بکرترین صدا و تصویر را ارائه می‌دهند. درواقع پردازنده کوانتومی‌نئو امسال سطح روشنایی را از درجه 12 به 14 ارتقا داده است. این قابلیت به تلویزیون این اجازه را می‌دهد تا نور را تا 4 برابر مدل‌های قبلی کنترل کند. فناوری جدید Adaptive Light از پردازنده نئو کوانتومی‌برای تجزیه خطوط، اشکال و سطوح استفاده می‌کند که نتیجه آن کیفیت تصویر فوق العاده ای است. همچنین تلویزیون‌های Neo QLED 2022 سامسونگ دارای Real Depth Enhancer است که با تشخیص یک شی روی پس زمینه، عمق تصویر را شناسایی می‌کند و تصویر واقعی‌تری به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون دارای حالت EyeComfort  است که روشنایی تصویر را با محیط، بر اساس نور روز و شب تنظیم می‌کند. تلویزیون 2022 سامسونگ از بلندگوهای قدرتمندی برای ایجاد صدای فراگیر با کیفیت دالبی اتمس استفاده می‌کند و با بلندگوهای چند کاناله در سرتاسر تلویزیون، تجربه صدای پویا را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش‌های مات تلویزیون‌های 2022 سامسونگ با خواص ضد تابش، ضد انعکاس و ضد اثر انگشت، یکی از لذت بخش‌ترین و راحت‌ترین تجربه‌های نمایش تصویر را ارائه می‌دهد. مدل فریم Frame به لطف فناوری پنل ضد تابش و انعکاس با صفحه نمایش مات، تصویری همچون آثار هنری به نمایش می‌گذارد. مدل فریم در اندازه‌های 32 تا 75 اینچ عرضه می‌شود. مدل سریف Serif نیز با‌ترکیب صفحه نمایش و بدنه مات، طراحی زیبایی را ارائه می‌دهد. مدل سریف نیز در سایزهای 43 تا 55 اینچ عرضه می‌شود. جهت  اطلاع از ویژگی های تلویزیون‌های 2022 سامسونگ به دوزین کالا، بزرگترین و بروزترین فروشگاه آنلاین مراجعه نمایید.

جدید‌ترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ سری B در سال 2022

Samsung QS95B 4K OLED

Samsung QN900B 8K LCD

Samsung QN800B 8K LCD

Samsung QN700B 8K LCD

Samsung QN95B 4K LCD

Samsung QN90B 4K LCD

Samsung QN85B 4K LCD

Samsung QN80B 4K LCD

Samsung QN70B 4K LCD

Samsung QN60B 4K LCD

Samsung The Frame 2022 4K LCD

66cd7d0f-a3df-4ab8-a181-a452f2c48c46

 

ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید تلویزیون‌های 2022 ال جی و مدل‌های جدید آن

تلویزیون 2022 ال جی ،امسال نیز با برترین تکنولوژی‌های روز به بازار معرفی شد. ال جی در نمایشگاه CES 2022 فناوری جدیدی در زمینه نمایشگر ارائه نکرد، اما تاکید کرد که پنل‌های OLED evo آن امسال در مدل‌های بیشتری عرضه خواهد شد. ال جی همچنین از استفاده فناوری Mini-LED در تلویزیون‌های پیشرفته QNED خود و افزودن ویژگی‌هایی برای دقت رنگ و زاویه دید خارج از محدوده صحبت کرد. با توجه به محبوبیت فناوری OLED Evo در مدل G2، امسال این قابلیت به مدل C2 نیز اضافه می‌شود و این به معنای دسترسی مقرون به صرفه‌تر به این تکنولوژی است. تلویزیون‌های ال جی از دیودهای ساطع نور ارگانیک OLED در هر پیکسل برای ایجاد کنتراست نامحدود استفاده می‌کند که باعث ایجاد حداکثر روشنایی می‌شود. این دیود کوانتومی‌نانو با کنترل میزان روشنایی و کنتراست، تصویری خارق العاده ای ایجاد می‌کند. این تکنولوژی با ایجاد تصاویر واقعی‌تر و روشن‌تر، به بهبود کیفیت صفحه نمایش کمک می‌کند. از نظر ساختاری نیز، ال جی اظهار دارد که تا حدود 50 درصد وزن تلویزیون‌های خود را کاهش می‌دهد. این مورد در تلویزیون‌های مدل C2 به خوبی مشاهده می‌شود. همچنین OLED‌های مدل‌های C و G در سال جدید با فریم نازک‌تری عرضه می‌شوند. همچنین ارتقا پردازنده آلفا a9 در سری جدید، باعث افزایش کیفیت تصویر و صدا به کمک هوش مصنوعی می‌شود. این تکنولوژی با افزایش تعداد بلندگوها باعث ایجاد صدای استریو و با کیفیت‌تر می‌شود. به جرات می‌توان گفت که در حال حاضر تلویزیون‌های ال جی بهترین تلویزیون‌های گیمینگ در بازار هستند. تلویزیون‌های ال جی همچنین با اضافه کردن HDMI 2.1 به گیمرها این قابلیت را می‌دهد تا با سرعت بالاتری بازی کنند. همچنین با اضافه کردن منوی Game Optimizer دسترسی سریع به بازی‌ها را فراهم کرده است. در نهایت، ال جی نسخه WebOS6 را به WebOS22 تغییر می‌دهد تا نرم افزار تلویزیون‌های جدید خود را از نسخه‌های قبلی خود متمایز سازد. این ورژن امکان رابط کاربری را ساده‌تر می‌کند و به طور حتم سرعت سیستم عامل افزایش خواهد داشت. در نسخه جدید این نرم افزار، ال جی پشتیبانی Matter را به سیستم خود اضافه می‌کند. Matter استاندارد جدیدی برای هوشمندسازی است که با برندهای زیادی سازگاری دارد.مدل‌های ارتقا یافته جدید تلویزیون ال جی با نام A2، B2، C2، G2 و Z2 OLED جایگزین مدل‌های قبلی هستند. جهت اطلاع از قیمت و ویژگی های جدیدترین تلویزیون‌های 2022 ال جی به سایت دوزین کالا مراجعه نمایید.

جدیدترین مدل‌های تلویزیون ال جی در سال 2022

LG A2 OLED TV

LG B2 OLED TV

LG C2 OLED EVO TV

LG G2 OLED EVO TV

LG Z2 OLED TV

875cb2ed-0111-4ab9-aaba-c9877abfc9db

ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید تلویزیون‌های 2022 سونی و مدل‌های جدید آن

تلویزیون 2022 سونی با برترین تکنولوژی روز، اولین تلویزیون QD-OLED جهان را به بازار معرفی کرد. سال 2022 سال اولین‌ها برای مجموعه تلویزیون‌های سونی است. خود را در جهان راه اندازی می‌کند، بلکه اولین مدل‌های Mini LED و OLED 42 اینچی خود را نیز عرضه می‌کند. در راس این موارد بهبود پردازنده XR از ویژگی‌های بارز ارتقاء یافته و یک دوربین Xbor Kinect است. در ادامه به معرفی ویژگی‌های دیگر این تلویزیون قدرتمند خواهیم پرداخت، اما در ابتدا اجازه دهید به بررسی نکات فنی آن بپردازیم. اما QD-OLED چیست؟ به طور خلاصه، این یک نوع پنل جدید است که نقطه کوانتومی‌و OLED را برای ایجاد بهترین عملکرد تصویری‌ترکیب می‌کند. این عملکرد با بهبود رنگ و کنترل کنتراست، تصویر با کیفیت‌تری به نمایش می‌گذارد. سونی همچنین از یک صفحه A95K انتشار گرما در تلویزیون‌هایش استفاده کرده تا گرما را در تمام صفحه توزیع کند و تصویر واضح‌تری ارائه دهد. شرکت سونی در سال 2022 با عرضه مینی ال ای دی‌های 8K و 9K وارد عمل شد. مینی ال ای دی‌های سونی  از کنتراست بهتر و حداکثر روشنایی در تصویر نسبت به دیگر رقبا برخوردار است. به علاوه تلویزیون‌های OLED 42 اینچی سونی با استفاده از فناوری XR OLED Contrast Pro باعث ایجاد درخشندگی بالاتر، توزیع دما و انتشار نور با استفاده از کنترل هوشمند پردازنده XR شده است. همچنین این تلویزیون از جدیدترین پنل‌ها برای کنتراست بهتر تصویر استفاده می‌کند.پردازنده XR یکی از ویژگی‌های بارز ارتقا یافته در تلویزیون‌های 2022 سونی است. این ویژگی جدید باعث ایجاد عمق در تصویر می‌شود. این فناوری با شناسایی اشیا نزدیک و افزایش وضوح آنها نسبت به تصویر پس زمینه، به درک بهتر عمق تصویر کمک می‌کند.  از ویژگی‌های دیگر این تلویزیون می‌توان به صدای Acoustic Multi-Audio، ویژگی‌های گیمینگ، کنترل از راه دور پرایمر و استفاده از دوربین Bravia Cam برای چت ویدئویی اشاره کرد. جهت مشاهده محصولات بیشتر به فروشگاه دوزین کالا مراجعه نمایید. فروشگاه آنلاین دوزین کالا با ارائه بروزترین محصولات در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

جدیدترین مدل‌های تلویزیون سونی در سال 2022

Sony Z9K Master Series 8K MiniLED TV

Sony A95K Master Series 4K QD-OLED TV

Sony A90K Master Series 4K OLED TV

Sony A80K 4K OLED TV

Sony A75K 4K OLED TV

Sony X95K 4K MiniLED TV

Sony X90K 4K LCD TV

Sony X85K 4K LCD TV

Sony X80K 4K LCD TV

Sony X72K 4K LCD TV

b61cd407-38d7-4ba4-be73-9e8694f60ce5

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied