شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تابستان؛ یادآور بهترین خاطرات است از کودکی تا همیشه

چون همیشه سرشار از از شادی و هیجان بوده و سفرهای دل انگیز خاطره ساز هر سال میشود. بهترین فصل برای سفر تابستان است، به دلیل فراغت بچه ها و بسیاری از مشاغل و همچنین هوای مساعد مخصوصا برای سفرهای خارجی ساحلی.

تابستان؛ یادآور بهترین خاطرات است از کودکی تا همیشه

ارزانترین مقاصد تورهای خارجی برای تابستان ۱۴۰۱ کجاست ؟

 

۱- تور استانبول

استانبول زیبا، شهری وسیع و پر جاذبه، با بافتی ترکیبی از ساخت شهری سنتی و مدرنیته،

کوچه پس کوچه های قدیمی و دالانی با سنگفرش و پنجره های گل آویز در کنار مدرن ترین ساختمانهای اداری و تجاری و مالهای شیک و به روز.

تور استانبول برای تمام گردشگران جذابیتهای منحصر بفرد دارد چون شامل انواع تفریحات برای انواع سلیقه هاست.

بهترین بازار برای خرید پوشاک، لوازم و تزئینات منزل، لوازم آرایشی و تقریبا همه چیز ست، چراکه بروزترین های بازار مد دنیا با انواع قیمت در دسترس شماست.

جاذبههای گردشگری استانبول شامل مکانهای تاریخی کهن، بافت شهری زیبا، ساحل رویایی و بازارهای محلیست که سفرمی با گشت شهری در پکیج تور استانبول شما، این بازدیدها را به بهترین نحو میسر میکند.

در تمام رستورانهای ساحلی و محلی و لوکس میتوانید از تنوع و طعم غذا و نوشیدنی و دسر لذت ببرید و مزه یکتای شیرینیهای ترکیه در کنار چای با استکان کمر باریک را به خاطر بسپارید.

شب نشینیهای شادی بخش ساحلی که با رقص و ساز و آواز همراه است و آفتاب گرفتن و ریلکس کردن روی تختهای ساحلی با تماشای دریا در روز و شنا و بازیهای ساحلی و تفریحات با وسایل آبی قابل وصف نیست.

و در آخر، سفرتان را با گشت زنی با کشتی های لوکس تفریحی در دریای آرام و زیبای مرمره با ورزش مطبوع دریایی و موسیقی دلنشین ترکی به منظور بازدید از جزایر نه گانه بهشتی پرنس، بیوک آدا، هیبلی آدا، بورگاز آدا، کینالی آدا، یاس ادا و ... رویایی کنید.

 

9be88ff5-851c-4717-86f5-23fe09c54fe3

۲- تور تفلیس

تفلیس با اصالت، شهری اوراسیایی با تاریخی کهن

شهری که در خشت خشت آن خاطرات پرفراز و نشیب از حکومتهای مختلف ثبت شده و معماری شهر آمیختگی از سبک قرون وسطایی و نئوکلاسیک و استالینیست دارد.

در بافت قدیمی و دست نخورده شهر بناهای تاریخی باشکوه که در سه بخش شهر که به ارگ معروف است به چشم میخورد برای علاقمندان به تاریخ  بسیار مجذوب کننده است.

از جمله؛ کلیسا، ساختمان پارلمان، کاخهای باشکوه، قلعه های عظیم در کنار پل با ابهت و مدرن صلح که به زیبایی در شهر خودنمایی میکند.

قلب تپنده این شهر چشمههای آب گرم است و رود خروشان متکواری که از درون شهر جاری میشود از دیدنیهای کم نظیر این شهر محسوب میشود.

از تفریحات آبی در دریاچه بزرگ تفلیس، شنا و قایق سواریست و خوردن و نوشیدن در رستورانهای حاشیه ای ساحلی به همراه ساز و آوازهای گرجی.

غذاهای مخصوص گرجی در رستورانهای محلی و لوکس و میوههای خوش آب و رنگ در بازارهای محلی لذت سفر را بیشتر میکند.

برای هیجان بیشتر در تور تفلیس حتما تله کابین کوهستانی و شهربازی بزرگ و پارک آبی را هم بگنجانید و در پارک ریکه قدمی بزنید.

سفرمی پکیج پیشنهادی برای این سفر ارزان خارجی را با توصیه به بازدید باغ گیاه شناسی دل انگیزتر میکند؛

 لذت تماشای زیباییهای طبیعت که با هنر باغبانان گرجی در هم آمیخته شده و سبزینگی بی همتا، دریاچه های مصنوعی با ماهیهای زیبا، پرندگان خوش صدا همراه با وزش نسیم کوهستانی، حسی فراتر از یک گردش معمول در یک باغ است.

 

4b632f0b-f94e-4c4e-b31b-ab1f81d300f4

۳- تور دبی

دبی، شهری بسیار مدرن با ساختاری مبهوت کننده

بزرگترین شهر امارات متحده عربی، از بزرگترین قطبهای تجاری و امن ترین شهرهای جهان به شمار می رود.

شهر با رودخانه خوربه دو بخش با بافت قدیم به نام دیره و بافت جدید به نام بردبی تقسیم شده که هر بخش زیبایی معماری چشمگیری دارد، سبک اسلامی و سنتی در سمتی از شهر و آسمان خراشهای فراوان در سمت دیگر شهر باعث شگفت زدگی گردشگران میشود.

خرید کردن در دبی بسیار لذت بخش میشود وقتی در مالهای عظیم و شیک و روشن با هوای بسیار مطبوع و فروشگاههای وسیع قدم میگذاری، همچنین بازارهای سنتی محلی که با ساختار زیبای عربی به نوبه خود از مکانهای دیدنی شهر محسوب میشوند.

در تور دبی تفریحات مسرت بخشی را تجربه میکنید؛

لذت تفریحات آبی در پارکهای خانوادگی و سرباز آبی که لمس تابش آفتاب بر پوست میسر میشود، شعف توصیف ناپذیر در مجموعه فراری پارک، تحرک هیجان آور سافاری در کویر،  آب نمای دبی مال که ترکیب موزون رقص آب و موسیقی وجد آور عربیست، تماشای نشاط آور رقص دلفینها و آکواریوم هتل آتلانتیس...

از زیباییهای بی بدیل دبی جزیره نخل در خلیج نیلگون فارس میباشد که هر گردشگری را مبهوت میکند، یگانگی ساحل جمیرا و شکوه برج العرب تور دبی را همیشه پرطرفدار میکند.

با سفرمی میتوانید پکیج دلخواهتان که شامل هتل و پرواز مناسب برای شما و مدت زمان سفر و گشت شهری میباشد را کاملا به دلخواهتان تنظیم و تهیه فرمایید.

و در بازگویی خاطرات سفرتان، حتما دوستانتان را در تجربه حس قدم زدن شبانه در مارینا پارک هم سهیم کنید.

6ad94e3b-5d12-4be7-a7f5-b39573734241

 

سفرمی برای تابستان امسال بهترین خاطره ساز شما خواهد بود؛ 

 قیمت مناسب برای تمام تورها از جمله استانبول و تفلیس و دبی، ارائه ارزانترین تورهای لحظه آخری، تنوع در پکیج تورها با در نظر گرفتن انواع هتل و بلیط هواپیما از لوکس تا معمولی و در هر منطقه از استانبول، انواع گشت شهری برای آرامش خاطر در برنامه ریزی تمامی روزهای سفر شما، امکانات رفاهی مانند ترانسفر فرودگاهی و ... از مزایاییست که سفرمی برای یک سفر بی نظیر برای شما در نظر گرفته است، هر آنچه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما عزیزان میشود.

       سفرتان به راه و دلتان به شادی 

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied