شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

6 نکته مفید برای جذب مشتری بیشتر به سالن زیبایی خود

در دنیای امروز با وجود مهارت‌های بی‌عیب و نقصی که به عنوان یک آرایشگر دارید، ممکن است سالن زیبایی شما مشتری‌های لازم را جذب نکند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و به‌عنوان یک متخصص زیبایی هر روز به دنبال تکنیک‌های جدید زیبایی هستید، باید به دنبال راه‌های جدیدتر برای پیشرفت نیز باشید.

6 نکته مفید برای جذب مشتری بیشتر به سالن زیبایی خود

در دنیای امروز با وجود مهارت‌های بی‌عیب و نقصی که به عنوان یک آرایشگر دارید، ممکن است سالن زیبایی شما مشتری‌های لازم را جذب نکند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و به‌عنوان یک متخصص زیبایی هر روز به دنبال تکنیک‌های جدید زیبایی هستید، باید به دنبال راه‌های جدیدتر برای پیشرفت نیز باشید.  بیا توعروسی سال‌هاست به طور گسترده با صدها سالن زیبایی در سراسر ایران همکاری می‌کند به همین دلیل بسیار خوشحال است که می‌تواند نکات مهم در خصوص جذب مشتری را در اختیار متخصصان زیبایی قرار دهد.

 

در این ماراتن باید با تمام توان بدوید

مشتریان امروزی در سالن‌های زیبایی دیگر به روش‌های سنتی سالن شما را انتخاب نمی‌کنند. آن‌ها موارد زیادی را قبل انتخاب در نظر می‌گیرند که ممکن است از دید کسب و کار ها پنهان بماند. از طرفی کسب و کارهای زیادی به سرعت خودشان را با روش‌های جدید سازگار کردند و در این دنیای پر از رقابت در حال پیشرفت هستند. پس اگر به عنوان صاحب یک سالن زیبایی به دنبال جذب مشتری‌های جدید و حفظ مشتری‌های فعلی خود هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

چند پیشنهاد ساده و کاربردی برای جذب مشتری

توانایی شما برای جذب مشتریان جدید، موفقیت کسب و کار شما را تضمین می‌کند. برای این کار لازم نیست متخصص بازاریابی باشید، تنها لازم است چند مراحل ضروری را پشت سر بگذارید.

قدرت فضای مجازی را جدی بگیرید

کار یک متخصص زیبایی کاری تماماً مبتنی بر زیبایی شناسی و زیبایی‌های بصری است. اینستاگرام پلتفرمی است که دقیقاً برای همین کار وجود دارد، یعنی زیبایی‌های کسب و کار شما. بهترین فضای فعالیت برای سالن‌های زیبایی اینستاگرام است زیرا به بهترین شکل کارهای چشم گیر آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. فعالیت در اینستاگرام مشتریان بالقوه را به سمت شما جذب می‌کند. خیلی از امکانات در بستر فضای آنلاین، مثل هشتگ گذاری و تبلیغات به شما کمک می‌کند تا کسب و کارتان را به همه معرفی کنید.

از فرصت های مختلف برای معرفی خودتان استفاده کنید

اگر کسب و کاری تازه کار هستید یا زیاد شناخته نیستید می‌توانید از رویدادهای مختلف برای معرفی برندتان استفاده کنید. شما به عنوان یک حرفه‌ای این مزیت را دارید که خودتان را به عنوان یک برند به جامعه زیبایی معرفی کنید. برای این کار می‌توانید کلاس‌های آموزشی آرایشی را در یک مرکز آموزشی برگزار کنید. شما می‌توانید از مهارت خود برای تبلیغات خودتان استفاده کنید. انتقال دانش به عنوان یک متخصص، مهارت و حسن نیت شما را به مشتریان نشان می‌دهد.

می‌توانید از کسب و کارهای مشابه اطرافتان بخواهید شما را معرفی کنند. به طور مثال صاحب یک مزون لباس عروس می‌تواند سالن زیبایی شما را به مشتریان خودش پیشنهاد کند. برای این کار بهتر است کارت ویزیت خود را به کسب و کارهای مشابه بدهید.

 

 

 

.....1

 

 

شبکه ای از مشتریان وفادار درست کنید

یک فرمول ساده وجود دارد که نشان می‌دهد شما 80درصد از درآمد خود را از 20درصد مشتریان خود به دست می‌آورید. مشتریان ثابت شما به خاطر خدمات ویژه‌ای که دریافت می‌کنند سالن زیبایی شما را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید برای مشتریان وفادار تخفیف‌های ویژه، خدمات رایگان و پاداش‌های مختلف در نظر بگیرید. برای این کار شما نه تنها مشتریان ثابت خود را برای همیشه حفظ می‌کنید، بلکه مشتریان جدیدی از طرف آن‌ها جذب می‌کنید.

گوگل همچنان منبعی قدرتمند است ، از آن استفاده کنید

برای اینکه در اکوسیستم وسیع گوگل قرار بگیرید وب سایت خودتان را راه اندازی کنید. اگر امکان طراحی وب سایت شخصی خود را ندارید از سایت‌های منبع ویژه کسب و کارتان استفاده کنید. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مشتریان قبل از هر کاری در گوگل جست و جو و نظرات کاربران مختلف را بررسی می‌کنند. فضای سایت به شما این امکان را می‌دهد تا از هرکجای دنیا شناخته شوید و نظرات مثبت و منفی مشتریان خود را بشنوید. اگر از کیفیت کار خود اطمینان دارید پس مطمئن باشید از این امتیاز زیادی دریافت می‌کنید و مشتریان بیشتری جذب می‌کنید.

اگر هنوز برای کسب و کار خود وب سایتی ندارید شاید به این دلیل است که فکر می‌کنید پیاده سازی یک وب سایت می‌تواند کار دشواری یا گرانی باشد. با این حال ابزارهایی در دسترس هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا با کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش فنی خاص به عنوان یک برند در سایت‌ها حضور پیدا کنید.

گوگل مپ ، فراموش شده اما با اهمیت

گوگل مپ شاید جزو اولین قدم‌ها در جذب مشتری نباشد اما تأثیر مستقیمی برای جذب آن‌ها دارد. تصور کنید برای رسیدن به یک کلینیک زیبایی نتوانید آدرس را به راحتی پیدا کنید. تجربه ناخوشایندی است؛ درست است؟ اگر مشتریان شما نتوانند شما را به راحتی از گوگل مپ پیدا کنند، به سراغ رقبای شما خواهند رفت. اگر سالن زیبایی خود را در گوگل مپ یا سایر اپلیکیشن های مسیریابی ثبت کنید مشتریان جدید را راحت‌تر به خودتان جذب می‌کنید. با این روش آن‌ها برای همیشه آدرس شما را در ذهن خود ثبت می‌کنند.

با مشتریان خود حرفه‌ای رفتار کنید

اینکه در طول مسیر حرفه‌ای مشتریان ناراضی پیدا کنید اجتناب ناپذیر است. هر کسب و کاری در یک بازه زمانی با نظرات منفی رو به رو می‌شود. اینکه شما چه رفتاری در این موقعیت نشان می‌دهید بسیار با اهمیت است. هنگام دریافت نظرات منفی سعی در از بین بردن آن نداشته باشید و به شیوه‌ای حرفه‌ای به آن پاسخ دهید:

·        به نظرات منفی با سرعت بیشتری پاسخ دهید. با پاسخ‌دهی سریع ممکن است یک تجربه مثبت برای مشتری ناراضی ایجاد کنید.

·        با مشتریان خود همدلی کنید. شنیدن نظرات منفی سخت است اما سعی کنید خودتان را جای مشتری قرار دهید. حتی اگر احساس می‌کنید اشتباه از شما نبوده از دید مشتری به ماجرا نگاه کنید و با آن‌ها همدردی کنید.

·        به جای پاک کردن مسئله مشکل را حل کنید. در چنین موقعیتی در مور مشکل پیش آمده توضیح ندهید بلکه تمرکز خود را بر روی حل مسئله قرار دهید. مشتری معمولاً اهمیتی نمی‌دهد که چرا چنین اتفاقی افتاده آن‌ها تنها یک راه‌حل فوری می‌خواهند.

 

 

..2....

 

 

کلام آخر بیاتو عروسی

صاحبان کسب و کار روزانه تعداد زیادی مشتری از وب سایت خود جذب می‌کنند. مردم علاقه مند به بررسی آنلاین سالن زیبایی و نمونه کار‌های آن‌ها هستند. کاربران با جست و جو کردن خدمات موردنیاز خود شما را به وسیله وبلاگ و عکس‌هایی که منتشر می‌کنید پیدا می‌کنند. در مورد شما می‌خوانند و پس از کسب اطلاعات با شما تماس می‌گیرند. بیاتو عروسی به عنوان بزرگ‌ترین سایت مرجع با بیش از 13 سال تجربه به همه کسب و کار ها در حوزه زیبایی و خدمات عروسی از سرتاسر این امکان را فراهم کرده تا خودشان را به عنوان یک برند برتر در شهرشان معرفی کنند. صاحبان کسب و کار میتوانند برای معرفی و تبلیغات در بیاتو عروسی ثبت نام کنند تا مشتری بالقوه را در شهر خودشان پیدا کنند. کاربران نیز با جست و جو در وب سایت بیاتو عروسی از هر شهری میتوانند خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند. به طور مثال اگر به دنبال سالن های زیبایی مشهد هستید، میتوانید در صفحه شهر مشهد به دنبال خدمات مورد نظر خود بگردید.

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی