شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کارتون اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی را در دیجیتون تماشا کنید

برای تماشای جدیدترین انیمیشن‌ها و کارتون‌ها می‌توانید از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای پخش محصولات و محتواهای متناسب با رده سنی کودک و نوجوان است. دیجیتون بسیاری از انیمیشن‌های جذاب و محبوب شما را با دوبله اختصاصی پخش می‌کند و موزیکال‌هایی جذاب، پرانرژی و به یاد ماندنی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

ابرقهرمانان مدت‌هاست که بین مردم طرفداران زیادی دارند و توانسته‌اند چه در قالب انیمیشن و چه در قالب فیلم‌های سینمایی، محبوبیت زیادی را به دست آورند. کمپانی مارول و دی سی دو شرکت بزرگ برای ساخت فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی از این قهرمانان هستند. ان‌ها از گذشته با چاپ کتاب‌های مصور، این افراد را به مردم معرفی کردند و تاکنون موفق شدند که بسیاری از قهرمانان را بین مخاطبان خود مطرح کنند. یکی از آن‌ها، اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی است. این شخصیت متعلق به کمپانی مارول بوده و یکی از محبوب ترین شخصیت های این کمپانی به شمار می‌رود. خالق این شخصیت، استن لی( Stanley Martin Lieber) است. او بسیاری از شخصیت‌ها ابرقهرمانی مارول مانند اسپایدرمن را طراحی کرده است. کارتون اسپایدرمن را در دیجیتون تماشا کنید.

اسپایدرمن کیست؟

پیتر پارکر پسر دانشجویی است که به عنوان یک خبرنگار پاره وقت در یک خبرگزاری کار می‌کند. او قصد دارد تا با همکلاسی‌اش مری جین ازدواج کند و زندگی ساده و خوبی تشکیل دهد. زمانی که بر حسب اتفاق، یک عنکبوت او را نیش می زند، زندگی او دگرگون می‌شود. او قدرت‌های زیادی به دست می آورد و حالا به عنوان یک قهرمان مخفی یا همان اسپایدرمن برای نجات شهر تلاش می‌کند.

اسپایدرمن به خاطر هوش سریع، چابکی و توانایی چسبیدن به دیوارها شهرت دارد. پیتر لباس خود را طراحی می کند و از قدرت خود برای مبارزه با جرم و جنایت و محافظت از افراد بی گناه استفاده می کند.

از توانایی های اسپایدرمن می توان به قدرت، سرعت و چابکی اشاره کرد. او یک "حس عنکبوتی" دارد که به او در مورد خطر هشدار می دهد و به او اجازه می دهد سریع واکنش نشان دهد و از حملات فرار کند. اسپایدرمن همچنین در حرکات آکروباتیک و نبرد تن به تن مهارت دارد.

در طول سال ها، مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین شخصیت های مارول تبدیل شده است. او در مجموعه‌های کتاب‌های مصور، انیمیشن‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های بلند حضور داشته است. افراد مختلفی لباس مرد عنکبوتی را پوشیده و به سرنوشت او دچار شده اند، از جمله مایلز مورالس، یک نوجوان آمریکایی آفریقایی تبار و نیمه لاتین که قدرت هایی مشابه پیتر پارکر به دست آورده است.

این شخصیت تجسم این ایده است که هر کسی می تواند یک قهرمان باشد، بدون توجه به گذشته یا شرایط محبوبیت اسپایدرمن با انتشار داستان‌ها و اقتباس‌های جدید که مخاطبان در هر سنی را مجذوب خود می‌کند، همچنان رو به افزایش است.

جدیدترین کارتون اسپایدرمن

کمپانی انیمیشن سازی سونی پیکچرز با همکاری مارول توانست انیمیشنی جذاب از شخصیت مایلز مورالس بسازد. انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی در سال 2018 منتشر شد و تا کنون یکی از بهترین روایت‌ها از اسپایدرمن را به نمایش گذاشته است.

انیمیشن مرد عنکبوتی در دنیای عنکبوتی ابعاد جدیدی را بررسی می کند و مخاطبان را با نسخه های مختلف اسپایدرمن از واقعیت های مختلف آشنا می کند. این داستان در مفهوم چندجهانی ادامه خواهد داد، جایی که مدل های مختلف مرد عنکبوتی وجود دارند و برای مبارزه با تهدیدات متحد می شوند.

این انیمیشن به دلیل سبک انیمیشن نوآورانه، داستان سرایی جذاب و به تصویر کشیدن متفاوت شخصیت های مرد عنکبوتی مورد تحسین قرار گرفت. یکی از دلایل جذابیت‌های کارتون اسپایدرمن وجود شخصیتی دختر در قالب عنکبوتی است.

چرا اسپایدرمن یک شخصیت محبوب است؟

اسپایدرمن، به ویژه نسخه پیتر پارکر، برای مخاطبان ملموس و قابل درک است. او به عنوان یک فرد معمولی با مشکلات و مبارزات روزمره به تصویر کشیده می شود که او را قابل ارتباط تر و انسانی تر می کند. بسیاری از طرفداران با مبارزات پیتر ارتباط برقرار می کنند، از جمله ایجاد تعادل در زندگی شخصی با مسئولیت های ابرقهرمانی، مواجه شدن با مشکلات مالی و مقابله با شک و تردید و بسیاری از موانع و دغدغه های دیگر.

قدرت ها و توانایی های اسپایدرمن جذاب و متمایز است. توانایی های او مانند بالا رفتن از دیوارها، قدرت افزایش یافته، چابکی و "حس عنکبوتی" او، تخیل مخاطبان را مجذوب خود می کند. سبک مبارزه آکروباتیک اسپایدرمن و استفاده از تارهای عنکبوتی او برای مخاطبان جذابیت بسیار بالایی دارد.

لباس اسپایدرمن یکی از شناخته شده ترین و دوست داشتنی ترین لباس های ابرقهرمانی در فرهنگ عامه است. طرح نمادین قرمز و آبی، همراه با نشان عنکبوت روی سینه او، به نمادی ماندگار از شخصیت تبدیل شده است. جذابیت بصری این لباس، همراه با همراهی آن با یک قهرمان مرتبط، به محبوبیت اسپایدرمن کمک کرده است. کارتون اسپایدرمن از محبوب کارتون های دنیای مارول است.

دیجیتون یه دنیا کارتون

برای تماشای جدیدترین انیمیشن‌ها و کارتون‌ها می‌توانید از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای پخش محصولات و محتواهای متناسب با رده سنی کودک و نوجوان است. دیجیتون بسیاری از انیمیشن‌های جذاب و محبوب شما را با دوبله اختصاصی پخش می‌کند و موزیکال‌هایی جذاب، پرانرژی و به یاد ماندنی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied