شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی 8 مدل از جدیدترین صندل های زنانه تابستانی

اگر برای خرید کفش زنانه فقط به زیبایی و ظاهر آن دقت می‌کنید، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید؛ چراکه در زمان خرید صندل زنانه علاوه بر زیبایی باید به فاکتورهای دیگر مانند کیفیت، راحتی، نوع کاربرد و... نیز توجه داشته باشید.

اگر برای خرید کفش زنانه فقط به زیبایی و ظاهر آن دقت می‌کنید، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید؛ چراکه در زمان خرید صندل زنانه علاوه بر زیبایی باید به فاکتورهای دیگر مانند کیفیت، راحتی، نوع کاربرد و... نیز توجه داشته باشید.

امروزه شرکت‌ها و سایت‌های زیادی در زمینه فروش صندل زنانه فعالیت می‌کنند؛ اما اگر می‌خواهید با یکی از بهترین و تضمین شده‌ترین آن‌ها در ارتباط باشید، ما به شما سایت چرم کاکتوس را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از طریق آن انواع محصولات و اکسسوری‌های چرم و باکیفیت را خریداری کنید.

در ادامه قصد داریم تا 8 مورد از بهترین و جدیدترین مدل صندل‌ زنانه تابستانی چرم کاکتوس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تابستانی خنک را پشت سر بگذارید:

 

1. صندل زنانه مدل 51019WS

این صندل در رنگ‌بندی‌های مختلفی مانند مشکی، قهوه‌ای، عسلی، فیروزه‌ای و یشمی و همچنین در سازهای 36 تا 41 به شما عزیزان ارائه می‌شود.

اگر بخواهیم درباره مشخصات ظاهری و کیفیت این مدل صندل زنانه صحبت کنیم، باید بگوییم که ارتفاعی 2 سانتی داشته و جنس کف آن پیو(P.U) است.

قابل ذکر است که بدانید کفی داخلی، آستر و رویه این صندل از جنس چرم طبیعی گاو ساخته شده است.

2. صندل زنانه مدل 51020WS

این مدل صندل زنانه در چرم کاکتوس رنگ‌بندی‌های مختلفی دارد که عبارت‌اند از مشکی، فیروزه‌ای، پسته‌ای، صورتی، کرم و آبی. شما می‌توانید این صندل را در رنگ دلخواه خود و در سایزهای 36 تا 41 خریداری کنید.

جنس زیره این صندل پیو بوده و یک لژ استاندارد 3 سانتی‌متری دارد. آستر این مدل صندل از چرم گوسفندی و رویه آن از چرم طبیعی گاو تهیه شده است.

اگر می‌خواهید با پوشیدن یک صندل، جذاب، جوان‌ و شیک‌پوش‌تر به نظر برسید، ما به شما این مدل صندل چرم کاکتوس را معرفی می‌کنیم.

 

 

3. صندل زنانه مدل 51022WS

با خرید این مدل صندل زنانه از سایت چرم کاکتوس می‌توانید تمامی ویژگی‌های خوش سلیقه بودن، شیک‌پوش بودن، باوقار بودن و خاص بودن را یک‌جا داشته باشید.

شما می‌توانید سایز 36 تا 41 این صندل را در رنگ‌بندی‌های مختلف مانند مشکی، پسته‌ای، یاسی، فیروزه‌ای و طوسی تهیه کنید.

جنس زیره این صندل پیو، جنس کفی داخلی از چرم، جنس آستر چرم گوسفندی و جنس رویه آن از چرم طبیعی گاو است. بنابراین این صندل کیفیتی بی‌نظیر داشته و با پاشنه‌ی 5 سانتی به خوبی خودنمایی می‌کند.

 

4. صندل زنانه مدل 51024WS

این مدل از صندل‌های زنانه چرم کاکتوس در بین دیگر مدل‌های آن به طرز عجیبی خودنمایی می‌کند و این قابلیت را دارد تا استایل‌های مجلسی و اسپورت شما را به خوبی تکمیل کند.

بنابراین فرقی نمی‌کند که مجلسی‌پوش باشید یا اسپرت‌پوش، شما می‌توانید در هر سبکی که هستید این صندل را در سایزهای 36 تا 41 و در رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید، کرم و نسکافه‌ای سفارش داده و از زیبایی آن لذت ببرید.

برای خرید صندل زنانه بی‌عیب و نقص تنها کافی است تا با چند کلیک ساده سری به سایت چرم کاکتوس بزنید.

 

 

5. صندل زنانه مدل 51025WS

این مدل صندل به شما کمک می‌کند تا قرارهای کاری، ملاقات‌های دوستانه و تمامی امور خود را در تابستان راحت‌تر انجام داده و از ناحیه پا دچار ناراحتی نشوید.

صندل 51025Ws چرم کاکتوس راحتی بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته و در رنگ‌های مشکی و کرم و در سایزهای 36 تا 41 قابل سفارش است.

آستر این صندل از چرم گوسفندی و رویه آن از چرم گاوی ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا راحتی این صندل برای شما مشتریان عزیز دو چندان شود.

6. صندل زنانه مدل 51027WS

حال که فصل تابستان سر رسیده، بازار خرید و فروش صندل زنانه بسیار داغ بوده و هر کسی به دنبال یک صندل خوب و باکیفیت است که بتواند راحتی هرچه تمام‌تر را در فصل تابستان برای او به ارمغان بیاورد.

اگر شما هم جزو یکی از مصرف‌کنندگان دائم صندل در فصل گرم سال هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این صندل را از سایت چرم کاکتوس خریداری کنید.

رویه شبیه به بافت موی سر این صندل زیبایی آن را در پای شما چند برابر کرده و جنس چرم طبیعی گاوی آن باعث شده تا به معنای واقعی کلمه راحتی را حس کنید.

از آنجایی که این صندل در رنگ‌های مشکی طوسی، یاسی سفید، نارنجی سفید، کرم پسته‌ای و سفید نارنجی تولید می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی آن را با لباس‌های رنگ روشن و تابستانی خود ست کنید.

 

 

7. صندل زنانه مدل 51023WS

بسیاری از خانم‌ها به خرید اینترنتی کفش‌ پاشنه‌دار استفاده کنند. اما این دسته از خانم‌ها در فصل گرم سال به یک صندل پاشنه‌دار و جلوباز نیاز دارند تا بتواند خنکی لازم را برای پاهای شما فراهم کند.

این مدل صندل زنانه چرم کاکتوس، لژ راحت و سبک 7 سانتی داشته که از جنس پلی اورتان ساخته شده است. زیره ساخته شده از پلی اورتان می‌تواند راحتی زیاد، انعطاف کافی و سبک بودن را برای پاهای شما ایجاد کرده و همچنین ضربه‌های ناشی از وزن را به‌راحتی خنثی کرده و سلامت پاها و کمر شما را تضمین کند.

این مدل صندل در رنگ‌های عسلی مشکی، مشکی، مشکی طوسی، کرم عسلی و آبی سفید به فروش می‌رسد و سایزهای 36 تا 41 را ارائه می‌دهد. جنس رویه از چرم گاوی بوده و کیفیت بی‌نظیری را به صندل می‌بخشد.

از آنجایی که جنس چرم بعد از مدتی مقدار کمی از انعطاف اولیه خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین بهتر است تا در زمان استفاده از واکس‌های چرم مخصوص برای منعطف ماندن صندل استفاده کنید.

 

8. صندل زنانه مدل 51021WS

از آنجایی که قسمت پنجه‌های صندل پهن و جادار است؛ بنابراین این امکان را برای انگشتان پاهای شما فراهم می‌کند تا به صورت آزادانه حرکت کنند و با عرق کردن در روزهای پرحرارت تابستان، دچار عفونت و ناراحتی‌های پوستی نشوند.

افرادی که مچ پای کوچک یا بزرگ دارند، می‌تواند با خرید این صندل از نگرانی درآمده و با استفاده از سگکی که دارد، قسمت مچ آن را برای سایز مورد نظر خود تنظیم کنند.

قسمت زیره این صندل از جنس پیو بوده و چرم گاوی مورد استفاده در این قسمت باعث شده از هرگونه آسیب و پارگی احتمالی جلوگیری شود. شما می‌توانید این مدل صندل را در رنگ‌‌بندی‌های مختلف مانند مشکی، زرد، سبز، نارنجی و کاربنی خریداری کرده و برای افزایش عمر آن از تجمع گردوغبار برای مدت زمان طولانی پیشگیری کنید.

 

 

جمع بندی

خرید صندل زنانه و انتخاب درست مدل کفش زنانه در تابستان بسیار مهم بوده و می‌تواند راحتی بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

در این مقاله سعی ما بر این بود تا 8 مدل از بهترین صندل‌های تابستانی را به شما معرفی کنیم؛ صندل‌هایی که هر یک از آن‌ها می‌توانند زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای را به استایل شما بخشیده و شما را در نگاه عموم به فردی خوش سلیقه و شیک‌پوش تبدیل کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به کیفیت و ظاهر خود توجه فراوان دارید و می‌خواهید از صندلی بی‌عیب و نقص در طول تابستان استفاده کنید، ما به شما سایت چرم کاکتوس را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از طریق آن به تمام خواسته‌های خود دست پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied