شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین مقاصد خارجی برای نوروز 1403

تعطیلات نوروز همیشه بهترین زمان برای رفتن به سفرهای طولانی بوده است. خستگی یک سال کار مداوم و آماده شدن برای تلاشی دوباره در سال جدید را با یک سفر خاص نوروزی باید همراه کرد. انتخاب یک مقصد که از هر نظر مناسب شما باشد مهمترین اقدام برای رفتن به یک سفر نوروزی است. دالاهو به عنوان بزرگترین شرکت طبیعتگردی ایران، سال های بسیاری است که خاص‌ترین و شگفت انگیزترین تور خارجی و البته داخلی را برای نوروز و حتی در طول سال برگزار می‌کند. در این مطلب به مقاصدی خواهیم پرداخت که قطعا شما از شنیدن اسم‌شان و همچنین رفتن به آنجا شگفت زده خواهید شد.

برزیل

برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت این کشور برازیلیا است و زبان رسمی آن پرتغالی می‌باشد؛ هر چند امروزه بسیاری از افراد به زبان انگلیسی نیز در این کشور صحبت می‌کنند. این کشور در کرانه اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از سمت دیگر با بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی هم مرز است. پرواز به این کشور به شکل مستقیم نیست و در ابتدا باید مسافران به کشوری سفر کنند که پرواز مستقیم به برزیل را دارد. به طور معمول مسیر تهران تا ریو با یک توقف در فرودگاه‌های دبی، استانبول، دوحه و یا فرانکفورت انجام می‌شود.

شما می‌توانید با انتخاب تور برزیل یک تیر را با چند نشان بزنید. دیدن سواحل بسیار معروف و جذاب برزیل، قدم‌زدن در جنگل آمازون، تجربه رقص و موسیقی در خیابان و دیدن فرهنگ جذاب مردم برزیل از نزدیک، می‌تواند برای هر گردشگری بسیار جذاب باشد. در سفر به برزیل شما بسیاری از تفریحات را می‌توانید تنها در یک مکان خاص تجربه کنید و این نکته برای بسیاری از مسافران اهمیت دارد. سفر به برزیل یک سفر جادویی است که تجربه‌های جدید و عمیقی به شما می‌دهد و می‌تواند باعث شود باز هم بخواهید به این کشور سرشار از رنگ و موسیقی سفر کنید.

تونس

تور تونس یکی از سفرهای خاصی است که هر فرد ممکن است در زندگی خود شانس تجربه آن را پیدا کند. تونس خوش آب و هواترین کشور شمال آفریقاست. این کشور به دلیل وجود دریای مدیترانه و کوه‌های شمال آب و هوای معتدلی دارد. تونس در تابستان مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می‌کند. واحد پول این کشور دینار تونس است. مردم تونس اغلب به زبان عربی صحبت می‌کنند و زبان رسمی‌شان است اما عربی آنها گویش ویژه‌ای دارد. در تونس زبان فرانسوی هم کاربرد دارد. بالای 60 درصد مردم این کشور می‌توانند به زبان فرانسوی صحبت کنند.

تونس به دلیل طبیعت شگفت‌انگیز، غذاهای با طعم عالی، خط ساحلی به طول 1100 کیلومتر با صدها جای دیدنی، معماری زیبا و تاریخ شگفت‌انگیزش مشهور است. این کشور قابلیت جذب هزاران گردشگر از سراسر جهان را دارد. بنابراین، حتماً آن را به لیست مقصدهایی که باید سفر کنید اضافه کنید.

ویرانه‌های رومی در تونس به خوبی حفظ شده‌اند. برای اینکه در ویرانه‌‌ها قدم بزنید و مکان‌های باستانی کارتاژ را ببنید، تونس از بهترین‌هاست.

چین

چین سرزمین شگفتی‌هاست و با وجود ورود مدرنیته به این کشور هنوز هم جاذبه‌ها و رسوم تاریخی خود را حفظ کرده است. سفر با تور چین به سرزمین چشم‌بادامی‌ها برای کسانی که به دنبال دیدن آثار تاریخی خاص همچون دیوار چین و طبیعت شگفت‌انگیز اطراف رودخانه «لی» و «یانگ تسه» هستند، بسیار جذاب خواهد بود. چین در بطن هر کدام از جاذبه‌های دیدنی خود داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری را روایت می‌کند که می‌تواند برای افرادی که به دنبال قصه‌های این فرهنگ کهن هستند، شنیدنی باشد. حتی درصورتی‌که بناهای تاریخی و باستانی چین برای شما جذاب نباشد طبیعت بی‌نظیر این کشور می‌تواند شما را مجذوب خود سازد.

سریلانکا

تور سریلانکا ممکن است برای بسیاری از افراد، حتی طبیعت‌گردهای حرفه‌ای ناشناخته باشد. سریلانکا جزیره‌ای در جنوب آسیاست. این جزیره در اقیانوس هند واقع شده است. در گذشته به سریلانکا «سیلان» می‌گفتند. زبان اکثر مردم در این کشور سینهالی است. سینهال به قومی آریایی می‌گفتند که از قسمت شمالی هند به جنوب هند آمده و در جزیره سریلانکا ساکن شدند. دین مردم سریلانکا بودایی، هندو و اسلام است. کشاورزی در این جزیره پر رونق است. چای، قهوه، کائوچو و نارگیل سریلانکا بسیار معروف است. از حدود 600 سال پیش سریلانکا مستعمره کشورهای مختلفی بوده است. پرتغالی‌ها، هلندی‌ها و انگلیسی‌ها سریلانکا را یکی پس از دیگری تصاحب کردند. سریلانکا در زمان جنگ جهانی اول استقلال پیدا کرد. فرهنگ سریلانکایی‌ها بیشتر شبیه فرهنگ هندی‌هاست. تور سریلانکا قطعا یکی از بهترین تجربه‌هایی است که یک فرد می‌تواند در طول زندگی آن‌را داشته باشد.

فیلیپین

افرادی که اهل طبیعت منحصربه‌فرد و ماجراجویی و تجربه فرهنگ جدید هستند امکان ندارد از تور فیلیپین لذت نبرند. فیلیپین کشوری است که تلفیقی از سنت و مدرنیته در آن قابل‌دیدن می‌باشند و تنوع افرادی که در آن زندگی کرده‌اند هویت خاصی به آن بخشیده است. در فیلیپین شما می‌توانید فرهنگ‌های مختلفی را مشاهده کنید که هنوز به آداب‌ورسوم دیرینه خود پایبند هستند. نکته‌ای که گردشگران بسیاری را برای دیدن این فرهنگ‌های کهن به سمت این کشور می‌کشاند. جدای فرهنگ، طبیعت بی‌نظیر فیلیپین و جزایر آن، از دیگر جاذبه‌های این کشور هستند. جزیره پالوان، تراس‌های برنج بانائوئه، جزیره میندورو و بسیاری مناطق دیگر با زیبایی خود تفسیری تازه از زیبایی‌های طبیعت را به شما ارائه می‌کنند. اگر اهل همه این جاذبه‌های دیدنی هستید تور فیلیپین برای شما واجب و ضروری است.

برای شروع یک سال جدید در خاص‌ترین سفرهای طبیعت‌گردی جهان به سایت دالاهو مراجعه کنید یا با مشاوران آن‌ها تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied