شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

سفری زمستانی و تجربه خاطره‌ای فراموش نشدنی در قلب شهرهای ایران

درست است که همه ما شمال را به طبیعت سرسبز و آب و هوای خنکش می‌شناسیم؛ اما این بوم نقاشی جادویی هر بار به رنگی در می‌آید و جلوه متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. بنابراین باید از روال‌ها و روتین‌ها فاصله گرفت تا شاهد زیبایی‌های این منطقه در فصل زمستان نیز بود.

سفری زمستانی و تجربه خاطره‌ای فراموش نشدنی در قلب شهرهای ایران

درست است که همه ما شمال را به طبیعت سرسبز و آب و هوای خنکش می‌شناسیم؛ اما این بوم نقاشی جادویی هر بار به رنگی در می‌آید و جلوه متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. بنابراین باید از روال‌ها و روتین‌ها فاصله گرفت تا شاهد زیبایی‌های این منطقه در فصل زمستان نیز بود.

زمستان‌های شمال با اینکه سرد و برفی هستند و تفاوت زیادی با بهارهای خوش آب و رنگ این منطقه دارند، اما با یک آرامش و سکوت خاص و جذابیت‌های بی‌اندازه‌ای‌ همراه هستند. به همین دلیل است که گردشگران در فصل‌های سرد سال نیز بیخیال سفر نمی‌شوند و با اجاره ویلا شمال ، لحظات نابی از زمستان شمالی را تجربه می‌کنند. شما نیز می‌توانید برای اجاره یک اقامتگاه دنج و باصفا با تمامی امکانات رفاهی، به سایت شب مراجعه کنید و مهمان آغوش گرم طبیعت در دل سرمای زمستانی شوید.

چالوس یکی از بهترین مقصدهای شمالی برای سفرهای زمستانی است. این مقصد زیبا از همان جاده 59 به استقبال شما می‌آید و جلوه‌گر مناظری زیبا می‌شود. در مسیر جاده چالوس می‌توانید بارها در بین راه اتراق کنید و لذت سفر خود را با نوشیدن یک فنجان چای داغ شروع کنید و در حین تماشای برف و باران در دل کوهستان و در کنار رودخانه و رو به مناظر طبیعی، غذاهای خوش عطر و مزه شمالی را نوش جان کنید.

علاوه بر چالوس، متل قو نیز در بین مسافران زمستانی بسیار پرطرفدار است؛ این مقصد دوست‌داشتنی، نزدیک‌ترین مسیر را با تهران دارد، به همین دلیل به پاتوقی همیشگی برای اهالی پایتخت تبدیل شده است، که در ویلاهای گرم و لوکس اقامت می‌کنند؛ ویلاهایی که رو به دریا و جنگل هستند و ویوی بسیار زیبا و دل‌انگیزی از مناظر برفی دارند.

تجربه‌ای از ورزش‌های زمستانی در پیست‌های اسکی تهران

اجاره روزانه خانه در تهران

تهران، شهری پر انرژی و پر از امکانات تفریحی است. این شهر شلوغ و پر جنب و جوش در فصل سرما به یک مقصد رویایی برای دوستداران ورزش‌های زمستانی تبدیل می‌شود. پیست‌های اسکی توچال و دیزین با تجهیزات مدرن و چشم‌اندازهای زیبا با فاصله کمی از قلب شهر، فرصتی فراهم می‌کنند تا در دل طبیعت، لحظاتی شاد و سرشار از هیجان را سپری کنید. اما بعد از تجربه هیجان و شادی در پیست‌های اسکی تهران، استراحتی آرامش‌بخش در تهران نیز منتظر شماست، که با اجاره روزانه خانه در تهران می‌توانید به آن دست پیدا کنید. اجاره روزانه سوئیت در تهران به شما این امکان را می‌دهد تا در مرکز شهر، با تنوع فرهنگی و در فضایی پر انرژی، زندگی کنید. با امکانات کامل و خدمات رفاهی این سوئیت‌ها، شما می‌توانید به یک تجربه لاکچری دست پیدا کنید و خاطرات نابی را در دل شهر پرجنب و جوش تهران بسازید.

پیست اسکی توچال یکی از دنج‌ترین و وسیع‌ترین پیست‌های ایران و تهران است که محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به تفریحات زمستانی دارد؛ این پیست اسکی در میان دو دره قرار گرفته و 1200 متر طول دارد. با تمام ویژگی‌های یک پیست اسکی ایده‌آل، توچال یک مقصد ورزشی و تفریحی فراگیر است، که افراد با هر سطحی از تجربه و حتی کودکان نیز می‌توانند به اسکی و دیگر تفریحات در ایستگاه‌های مختلف آن بپردازند.

در فصل‌های سرد سال، ازدیاد افراد علاقه‌مند به تفریحات زمستانی در توچال، بسیار قابل توجه است. علاوه بر اسکی در زمستان، توچال در تمام اوقات سال، میزبان علاقه‌مندان به کوهنوردی است.

یکی دیگر از بهترین پیست‌های اسکی تهران، دیزین است. دیزین با 23 پیست اسکی، مهم‌ترین مقصد بین المللی اسکی در خاورمیانه است و قدمتی 40 ساله دارد. این پیست با تهران در حدود دو ساعت و نیم فاصله دارد و بهترین مسیر دسترسی به آن از جاده چالوس است.

علاوه بر اسکی که یک ورزش جذاب و مفرح زمستانی در دیزین است، گروه‌های دوستانه و خانوادگی به این محل می‌آیند تا تفریحات متنوع دیگری را نیز تجربه کنند. چهار تله کابین و دو تله سیژ در دیزین وجود دارند، که به عنوان بالابرهای این منطقه، از ارتفاع 380 متری تا 510 متری، گردشگران را به بالای قله‌ می‌برند.

سفر به کردان با لباسی سفید و برفی

اجاره ویلا کردان

با اجاره ویلا کردان ، تجربه‌ای یکتا و دلنشین از فصل سرما برای گردشگران فراهم می‌شود. در بهار و تابستان می‌توان کردان را در اوج زیبایی‌ و طراوت دید. این روستای ییلاقی، واقع در استان البرز، در این فصل‌ها با جلوه‌های خیره‌کننده از دشت‌ها و باغ‌های آراسته به رنگ و زیبایی گل‌ها، جذابیت‌های خود را به نمایش می‌گذارد. اما با ورود فصل سرما، این منطقه لباسی سفید و برفی به خود می‌پوشاند. با اینکه در زمستان، رنگین‌کمانی از پوشش برف و یخ پیدا می‌کنیم، اما جذابیت و زیبایی کردان در این موسم نیز بی‌نظیر است.

ویلاهای چوبی و لوکس که در اطراف این روستا قرار دارند، همچون خانه‌هایی خاص در دل طبیعت، به گردشگران امکان می‌دهند تا لحظاتی شاد و آرام را در کنار پرده‌های برفی و مناظر زیبای کوهستانی سپری کنند. با معماری سنتی و امکانات رفاهی مدرن این ویلاها، سفر به کردان در فصل سرما به یک تجربه خاص و دلچسب تبدیل می‌شود.

شهر ورزشی کردان با ورزش‌های متنوع خود، افراد را به تناسب اندام و سرگرمی در فصل سرما دعوت می‌کند. این فضاهای ورزشی از والیبال و بسکتبال گرفته تا اسکی و سوارکاری، گستره وسیعی از فعالیت‌های تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. همچنین، کوهنوردی در کوه‌های اطراف کردان، برای علاقه‌مندان به ماجراجویی و اکتشافات طبیعی، یک انتخاب مناسب به حساب می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied