شمانیوز
شما نیوز

حملات جنگنده های عربستان به صنعا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جنگنده های ائتلاف سعودی در ساعات پایانی شب گذشته پایگاه‌های انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن را در صنعا بمباران کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، جنگنده های ائتلاف سعودی در ساعات پایانی شب گذشته پایگاه‌های انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن را در صنعا بمباران کردند.
ائتلاف سعودی انبارهای سلاح را در کوه نقم در شرق صنعا بمباران کرد. جنگنده های ائتلاف همچنین پایگاه های واقع در کوه نهدین نزدیک کاخ ریاست جمهوری، پایگاه 48 ارتش در جنوب صنعا و اردوگاه نظامی حفا در شرق پایتخت را بمباران کردند. هواپیماهای ائتلاف عربستان روز گذشته پایگاه نظامی "عند" را نیز در استان لحج هدف حمله قرار دادند.
کشته شدن 4 نظامی سعودی
خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد: 4 نظامی سعودی، از جمله دو افسر در درگیری های صبح روز جمعه در نوار مرزی این کشور کشته شدند. این خبرگزاری ادعا کرد: نیروهای سعودی توانستند حمله چند جانبه به شهرهای مرزی جیزان و نجران را که از سوی نیروهای هوادار علی عبدالله صالح برنامه ریزی شده بود خنثی کنند.
از سوی دیگر، هزاران یمنی عصر روز گذشته در صنعا، پایتخت یمن در اعتراض به جنایات آل سعود تظاهرات برپا کردند و خواستار انجام تحقیقات بین المللی فوری درباره جنایات عربستان شدند. معترضان در این تظاهرات که با نام "همه علیه تجاوز" برگزار شده بود در مخالفت با تجاوز و محاصره مردم یمن شعار سر دادند. تظاهرات کنندگان در بیانیه پایانی از جامعه جهانی خواستند تجاوز به ملت یمن را محکوم کرده و برای متوقف کردن آن تلاش کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied