شمانیوز
شما نیوز

پرنده ای که اوباما با آن رامنی را مسخره می کند+ عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):کمپین انتخاباتی باراک اوباما در جدیدترین آگهی تلویزیونی خود با حمله به راه حل های پیشنهادی میت رامنی برای حل مشکل کسری بودجه دولت فدرال، نامزد جمهوری خواهان را به باد سخره گرفته است.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):کمپین انتخاباتی باراک اوباما در جدیدترین آگهی تلویزیونی خود با حمله به راه حل های پیشنهادی میت رامنی برای حل مشکل کسری بودجه دولت فدرال، نامزد جمهوری خواهان را به باد سخره گرفته است. جدیدترین آگهی تلویزیونی کمپین انتخاباتی باراک اوباما یک آگهی 31 ثانیه ای تلویزیونی است که در آن ارجاعات میت رامنی به یک شخصیت عروسکی یک برنامه تلویزیونی کودکان به باد تمسخر گرفته می شود.

میت رامنی، نامزد جمهوریخواهان، در بسیاری از سخنرانی ها خود در مورد کسری بودجه فدرال اعلام کرده است در صورت پیروزی در انتخابات 2012 برای جبران و حل مشکل کسری بودجه دولت فدرال، یارانه شبکه تلویزیونی پی بی اس را مورد تجدید نظر قرار خواهد. رامنی در بسیاری از سخنرانی های خود در مورد کسری بودجه دولت فدرال با نام بردن از بیگ برد شخصیت عروسکی سریال سِسِمی استریت، قطع یارانه 500 میلیون دلاری شبکه پی بی اس را یکی از راه های حل مشکل کسری بودجه یک تریلیون دلاری دولت فدرال معرفی می کند.

این آگهی با صدای باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا آغاز می شود: "من باراک اوباما هستم، و این پیام را تایید می کنم."

در این آگهی گفته می شود که میت رامنی مردی است که نام فرد پشت پرده فساد ها و رسوایی های مالی افرادی از قبیل کن لی و دنیس کازلوفسکی و همچنین فساد های موجود در وال استریت را می داند.

سپس تصاویری از میت رامنی به نمایش در می آید که در آن میت رامنی در سخنرانی های مختلف به "بیگ برد" اشاره می شود.

شخصیت بیگ برد

پس از این، راوی آگهی به تمسخر و با لحنی کاملا جدی اعلام می کند این پرنده بزرگ زرد رنگ تهدید جدی اقتصاد آمریکا است و در ادامه می افزاید میت رامنی می داند که آمریکایی ها نباید نگران وال استریت باشند و در عوض نگران سِسِمی استریت (یک سریال مخصوص کودکان) باشند و پس از آن رامنی اعلام می کند: "یارانه پی بی اس را قطع می کنم" و در پایان در حالی که تصاویری از بیگ برد در حال چرت زدن در لانه اش پخش می شود راوی به تمسخر و با لحنی جدی می گوید: "میت رامنی! با دشمنان ما هر جا که لانه کرده باشند مقابله خواهد کرد."

موضوع کسری بودجه دولت فدرال یکی از موضوعات اساسی انتخابات 2012 آمریکا است. کسری بودجه آمریکا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما تقریبا سه برابر شده است و رقم کسری بودجه به رقم ترسناک 1.3 تریلیون دلار رسیده است. در حالی که دموکرات ها این کسری بودجه را میراث سیاست های جنگ افروزانه رئیس جمهور جمهوری خواه سابق یعنی جرج بوش می دانند از سوی دیگر جمهوری خواهان این کسری بودجه را نتیجه سیاست های پرهزینه باراک اوباما می دانند، سیاست هایی از قبیل طرح خدمات درمانی و بیل اوت کردن (کمک های مالی بلاعوض به غول های اقتصاد آمریکا که گفته می شود باعث سقوط اقتصادی سال 2009 بودند) وال استریت ها.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied