شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین ایده برای استخرها در فصل سرما با بهره گیری از سقف متحرک و پنجره گیوتینی سایه روشن

امروزه با اتکاء به روش ها نوین و تکنولوژی هایی که در صنعت استخرسازی در دسترس قرار گرفته مشکل گرمایش آب استخر و تصفیه آب از ذرات معلق آلوده کننده حل شده است.

بهترین ایده برای استخرها در فصل سرما با بهره گیری از سقف متحرک و پنجره گیوتینی سایه روشن

اما کماکان هنوز بهترین راهکار برای تمیز نگه داشتن آب استخر از آشغال های بزرگ‌تر ، پوشش استخر توسط سقف متحرک می باشد.

فصل پاییز و برگ ریزان درختان و هوای سرد ،بسیاری از دارندگان استخر را منصرف از استفاده در فصول پاییز و زمستان می کند . تصور اینکه هر روزه توری در دست برگ ها را از روی آب جمع کنیم و دغدغه نظافت استخر را داشته باشیم - یک ترس بزرگ بوده و هست . حتی اگر آب استخر تمیز و زلال نگهداری شود ، و استخر مجهز به آب گرم باشد، ترس بزرگ‌تر و قسمت سخت داستان خروج از آب تا رختکن می باشد که هر اراده پولادینی را برای استفاده از استخر در فصول سرد درهم می شکند.

ایده سقف  برقی دو لایه متحرک و بدنه های شیشه ای موتورایز می‌تواند این امکان را برای شما ایجاد کند که براحتی با فشردن یک دکمه بدنه و سقف استخر را جمع و استخر سرپوشیده و حفاظت شده شما در کمتر از یک دقیقه از حالت بسته و محصور به حالت باز دربیاید . امروز با تکیه به تکنورژی های روز صنعت سیستم های موتورایز که مجموعه تولیدی صنعتی سایه روشن پایه گذار آن در ایران است ، امکاناتی فراهم شده که با روش های بسیار راحت و مطمئن از کارکرد بادوام و مناسب بتوان سال‌های سال از طول عمر و کیفیت غشاء PVC و پنجره های موتورایز گیوتینی استفاده نمود .

سقف برقی استخر سایه روشن

در ادامه میخواهیم ضمن تشریح جزئیات ، شما را با کیفیت های بکار رفته در محصولات سایه روشن اعم از طول عمر غشاء سقف متحرک - طول عمر و کیفیت موتور سقفهای جمع شونده ، استحکام و پایداری سازه سیستم های موتورایز و دوام و طول عمر یراق آلات و اکسسوری های بکار رفته آشنا نماییم .

پارچه سقف متحرک از الیاف مقاوم پلی استر تهیه شده که این الیاف درهم تنیده با روکش پی وی سی در دو طرف پارچه به عنوان روکش نهایی از هجوم میکروب و قارچ محفاظت می کند ، این لایه نیز محافظ در برابر اشعه UV  می باشد. طول عمر متوسط این غشاءها 25 تا 40 سال می باشد و این پارچه ها به مدت 5 سال از طرف کمپانی تولید کننده آنها گارانتی شده است. سایه روشن وارد کننده مستقیم غشاء pvcاز شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه می باشد بهمین دلیل نسبت به اصالت و محل تولید آن اطمینان کافی را داریم.

موتورهای بکار رفته در سقف متحرک استخر و دیواره های شیشه ای موتورایز از نوع توبولار یا استوانه ای می باشد.ما در شرکت سایه روشن برای تولید محصولات خود از بزرگترین کمپانی های تولید کننده موتور توبولار در دنیا بهره می بریم.شرکتهای بزرگی همچون بکر آلمان یا سامفی فرانسه ، که در واقع سامفی طراح و مخترع موتورهای توبولار در دنیا میباشد.هر دو این شرکتها گارانتی 5 ساله برای موتورهای خود در نظر گرفته اند.همچنین ما در سایه روشن موتورهای ارائه می دهیم که توسط تیم فنی ومهندسی سایه روشن طراحی ودر چین تولید می شود که نمونه بهینه با  همان 5سال گارانتی موتورهای آلمانی و فرانسوی می باشد.

پنجره گیوتین سایه روشن

در مورد کیفیت سازه سقف متحرک ،گروه فنی و مهندسی سایه روشن با تکیه به پشوانه 55 ساله خود در صنعت آلومینیوم و تیم آلومینیومی که قدیمی ترین تولیدکننده سازه های آلومینیومی در ایران هستند بهترین و کاملترین دانش صنعت آلومینیوم را در اختیار دارند. ما همواره نوع آلومینیوم بکار رفته در سازه هایمان را با دقت تحلیل ، مهندسی و انتخاب می نمائیم واز مرغوبترین آنها که بیلت های فابریک  با آلیاژ 60.63 شرکت ایرال کوهستند استفاده می کنیم و برای پوشش این سازه از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود که سبب مقاومت رنگ و سازه در برابر عوامل محیطی می شود.

با بهره گیری از سقف متحرک و پنجره‌های برقی (پنجره گیوتینی) شما به آسانی و با فشردن یک دکمه، میتوانید سقف و دیواره‌ها استخر را  جمع ودر صورت نیاز بسته نگه دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied