شمانیوز
شما نیوز

روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی برگزار می‌کند:

مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کار و کارگر

به مناسبت هفته کار و کارگر، روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی مسابقه کتابخوانی با موضوع کار و خانواده برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کار و کارگر
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، واحد روابط عمومی مجتمع در نظر دارد مسابقه کتابخوانی به صورت اینترنتی با موضوع کار و خانواده ویژه همشهریان محترم برگزار نماید.
مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کار و کارگر لازم به ذکر است در پایان به ۲۰ نفر از شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد. نحوه دریافت منابع و پرسشنامه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل PDF منبع مسابقه (تعادل زندگی کاری و زندگی خانوادگی) را از محل ذیل دریافت نمایند. نحوه شرکت در مسابقه ۱- شرکت کنندگان می‌توانند منبع معرفی شده را دانلود و پس از مشاهده و خواندن به سوالات مسابقه پاسخ دهند. ۲- شرکت کنندگان می‌بایست حتما نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و آدرس محل سکونت خود را درج نمایند. مهلت شرکت در مسابقه: آخرین مهلت شرکت در مسابقه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ می‌باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی