شمانیوز
شما نیوز

یاس نوروزی

یاس نوروزی سریال دودکش طوری بزرگ شده که همه احساس پیری کردند | زیبایی چشمگیر یاس نوروزی در دوره بزرگ سالی

یاس نورزی بازیگر نقش پریا دختر خانواده مشتاق در سریال دودکش، اخیرا عکس هایی از این بازیگر مشاهده شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

یاس نوروزی سریال دودکش طوری بزرگ شده که همه احساس پیری کردند | زیبایی چشمگیر یاس نوروزی در دوره بزرگ سالی

به گزارش شمانیوز؛ یاس نوروزی بازیگر نوجوان کشورمان 5 مرداد 1385 در خانواده چهار نفری متولد شد. این بازیگر تنها یک برادر به نام پارسا دارد.یاس نوروزی در سن 6 سالگی با معرفی یکی از دوستان مادرش که دستیار کارگردان بود وارد عرصه بازیگری شد. او برای اولین بار در سریال عملیات مهدکودک مقابل دوربین رفت. یاس نوروزی این هنرمند نوجوان کشورمان در سریال عملیات مهدکودک به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری در کنار علیرضا خمسه ، فرزاد حسنی، امیرحسین رستمی، لیلا بلوکات، سروش صحت، مریم سعادت، بهنوش بختیاری، نرگس محمدی، شبنم فرشادجو و هنرمندان دیگر  ایفاگر نقش یکی از کودکانی بود که برای جلب توجه والدین خود دست به کارهای بزرگی می زدند.

یاس نوروزی

یاس نورزی بعد از سریال عملیات مهدکودک در چند فیلم و سریال نقش آفرینی کرد. این هنرمند برای بازی در فیلم دزد و پری، دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را دریافت کرد.

یاس نوروزی با سریال دودکش و پادری به شهرت رسید و همکای او در سریال دودکش 2 نیز ادامه داشت. او در این سریال ایفاگر نقش پریا دختر خانواده مشتاق بود که به خوبی توانست استعداد بازیگری خود را به عوامل سازنده فیلم و سریال ها نشان دهد.

یاس نوروزی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    زیباترین بازیگران ایران

  • ناشناس

    اوه چقدر بزرگ شده🫤😂😭

  • ناشناس

    کجاش زیباترینه