شمانیوز
شما نیوز

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بعد از مهدی پاکدل به گربه ها پناه برد | بهنوش طباطبایی همه جا با کربه هاش است

عکسهای متعددی از بهنوش طباطبایی با گربه منتشر شده است که برخی از کاربران به طنز بیان داشتن بهنوش طباطبایی به گربه هایش پنا برده است.

بهنوش طباطبایی بعد از مهدی پاکدل به گربه ها پناه برد |  بهنوش طباطبایی همه جا با کربه هاش است

به گزارش شمانیوز:  بهنوش طباطبایی از بازیگرانی موفق ایرانی است که همسر مهدی پاکدل بوده است، اخیرا عکس های زیادی از او با گربه هایش منتشر شده است که نشان می دهد خانم بازیگر به گربه علاقه زیادی دارد.  بهنوش طباطبایی  فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر بنام تینوش دارد.

بهنوش طباطبایی

برای شروع معرفی این بازیگر زن محبوب ایرانی باید بگوییم که بهنوش طباطبایی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1360، در منطقه‌ی یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش، سید ناصر طباطبایی، پیشتر به عنوان کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی کار میکرد و مادرش نیز معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده‌اش بوده و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

بهنوش طباطبایی

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. وعلاوه بر تلاش‌های در زمینهٔ بازیگری، بهنوش طباطبایی مدرک تحصیلی خود را در دو رشتهٔ مختلف کسب کرده است. او مدرک کارشناسی در رشتهٔ مهندسی رایانه را داشته و همچنین صاحب مدرک دکترا در رشتهٔ روان‌شناسی با تخصص در روان‌شناسی تربیتی است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف زن سینما و تلویزیون ایران، از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

در دوران تحصیل ابتدایی، بهنوش طباطبایی هم‌کلاس مهراوه شریفی‌نیا ( دختر محمدرضا شیریفی نیا و آزیتا حاجیان) بود و پس از تماشای فیلم دزد و عروسک‌ها (ساخته 1368)، علاقه‌اش به عرصه بازیگری به شدت افزایش یافت.

بهنوش طباطبایی

او با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت و با تلاش‌های فراوان، در سال 1372، در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری خود را شروع کرد.

بهنوش طباطبایی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied