شمانیوز
شما نیوز

فاطمه معتمد آریا

سروکله فاطمه معتمد آریا بعد از سالها با دخترش پیداش شد | فاطمه معتمد آریا دیگر مثل قبل نیست

فاطمه معتمد آریا بعد از مدت ها نبودن بالا خره سرو کله اش پیدا شد. فاطمه معتمد آریا در سنین جوانی و در حدود سال 1360 زندگی مشترکش را آغاز کرد و احمد حامد بازیگر و تهیه کننده همسر او است.

سروکله  فاطمه معتمد آریا بعد از سالها با دخترش پیداش شد |  فاطمه معتمد آریا دیگر مثل قبل نیست

به گزارش شمانیوز: فاطمه معتمد بازیگر قدیم ایران و مادر کلاه قرمزی با انتشار یک عکس در کنار دخترش  اینستاگرام خودش را بروز کرد.  فاطمه معتمد آریا متولد ۷ آبان ۱۳۴۰ در تهران بازیگر، گوینده و عروسک‌گردان ایرانی است.  فاطمه معتمد آریا با دریافت چهار سیمرغ بلورین بازیگری در میان زنان رکوردار است.

 فاطمه معتمد آریا

فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 7 آبان ماه سال 1341 در تهران به دنیا آمد.این بانوی هنرمند کشورمان با نام اصلی سیمین از چهره  های شناخته شده دنیای هنر است که در خانواده ای هنر دوست متولد شد و فرزند چهارم این خانواده است و ذوق و شوق علاقه خانواده به هنر در وجود او هم ریشه دواند و او را به سمت دنیای هنر رهنمون ساخت.

فاطمه معتمد آریا در سنین جوانی و در حدود سال 1360 زندگی مشترکش را آغاز کرد و احمد حامد بازیگر و تهیه کننده همسر او است.

فاطمه معتمد آریا فارغ التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است. او با شرکت در کلاس های موسیقی، نقاشی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به اجرای نمایش های عروسکی و تئاترهای کودکان در سراسر کشور پرداخت.

همکاری با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا و با صدا و سیما درزمینهٔ کارهای کودکان و تئاتر زنده و عروسکی از سوابق هنری اوست. شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک گردانی مجموعهٔ مدرسه موش ها در سال 1360 آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ماشالا چ دختر زیبایی ...ایشالا مادر و فرزند در کنار هم اوقات خوبی سپری کنند