شمانیوز
شما نیوز

زهره حمیدی

زهره حمیدی بعد سرطان عمرا دیگه بشناسید | دیگه چیزی از زهره حمیدی باقی نمانده است

زهره حمیدی بازیگر قدیمی وپیشکسوتمان پس مبتلا شدن به سرطان عکسی را از خوددر صفحه مجازی منتشر کرد که اصلا قابل شناخت نیست.

زهره حمیدی بعد سرطان عمرا دیگه بشناسید |  دیگه چیزی از زهره حمیدی باقی نمانده است

به گزارش شمانیوز: زهره حمیدی بازیگر مشهور از مبتلا شدن به بیماری سرطان پانکراس خبر داد. و بعد از مدت ها عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.  زهره حمیدی با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت بوده‌است. زهره حمیدی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته اقتصاد می باشد که در 16 سالگی ازدواج کرد و در سال 1369 وقتی 33 ساله بود بازیگری را با فیلم دلاوران کوچه دلگشا شروع کرد.

زهره حمیدی

در این فیلم نقش اول را برعهده داشتم. من در سال 1368 با وجود تاهل و داشتن 2 دختر و 2 پسر، خیلی اتفاقی و تصادفی به این عرصه وارد شدم البته همیشه به بازیگری علاقه مند بودم، دوستانی هم داشتم که در این حیطه کار می کردند؛ از جمله منیژه حکمت که دستیار کارگردان بود. وقتی بازی در فیلم دلاوران کوچه دلگشا که حسن هدایت کارگردانی آن را برعهده داشت، به من پیشنهاد شد، بدون اینکه کوچک ترین تجربه کاری داشته باشم، آن را قبول کردم و انصافا هم کار قابل قبول و خوبی از آب درآمد.

مادربزرگ زهره حمیدی شدن در 36 سالگی

اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در 36 سالگی مادربزرگ شده، حتما برایش باورنکردنی است. چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته و جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند. اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied