شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا جمعه 7 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا جمعه هفتمین روز از اردیبهشت ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا جمعه 7 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک روش پیشگویی است که از کارت‌های تاروت برای پیش‌بینی و تفسیر مسائل و اتفاقات آینده استفاده می‌شود.برخی افراد از فال تاروت به عنوان یک ابزار جذاب برای خودشناسی و پیش‌بینی آینده استفاده می‌کنند .در فال تاروت، هر کارت نمایانگر یک نماد یا مفهوم خاص است که با توجه به موقعیت و ترکیب آن با سایر کارت‌ها، تعبیری برای مسائل و اتفاقات آینده ارائه می‌دهد.هر عکس فال تاروت، یک داستان منحصربه‌فردی از شما و سرنوشتتان روایت می‌کند.در ادامه فال تاروت فردا جمعه 7 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت چرخ اقبال

فروردینی ماهی جان، شما امروز خوش شانس خواهید بود، اما تنها در صورتی که مقداری کارمای خوب را در کائنات قرار دهید. هر چه فرد بهتری باشید، آن خیر بیشتر به شما بازمی گردد. البته، این نباید تنها دلیلی باشد که شما کارهای خوب انجام می‌دهید، اما هی، ضرری ندارد. بنابراین، هنگامی که امروز به شما فرصت داد، کار درست را انجام دهید.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

اردیبهشت ماهی، امروز به بخش ذهنی فرآیند تصمیم گیری خود متمایل شوید. در حالی که خوب است به احساسات خود گوش دهید و گاهی اوقات با قلب خود رهبری کنید، یک عمل متعادل کننده وجود دارد که نباید نادیده بگیرید. امروزه اتخاذ رویکرد تحلیلی ممکن است بهترین راه برای رسیدن به حقیقت باشد.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

خرداد ماهی عزیز، ممکن است واقعا سخت باشد، اما گاهی اوقات باید رها کنید. اگر خیلی محکم به گذشته خود یا رویایی که برای آینده خود داشتید چنگ زده اید، احتمالاً این چنگال شما را عقب می اندازد. در حالی که قطعا گفتن از انجام آن آسان تر است، سعی کنید امروز یک گام به رهاسازی این انرژی نزدیک تر شوید.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت ده سکه

تیرماهی جان، تمام کارهای سختی که انجام داده اید بالاخره نتیجه می دهد. چه تبلیغی باشد یا یک کنسرت جانبی یا فقط یک پروژه کوچک زیبا که وقت آزاد شما را گرفته است، شما مزایای تمام کارهایی که انجام داده اید را می بینید. شاید امروز هم کاری برای جشن گرفتن انجام دهید!

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

مرداد ماهی، صبر شما امروز به پایان رسیده است. در حالی که به طور معمول می‌توانید به خوبی از پس مشکلات برآیید، مانند هر چیز کوچکی است که در مسیرتان قرار می‌گیرد یا سرعت شما را کاهش می‌دهد، بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست احساس می‌کند. شما این خطر را دارید که ناامیدی خود را به اطرافیانتان منتقل کنید، پس مراقب باشید.

متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه جام

شهریور ماهی، در حالی که ممکن است امروز تمایل داشته باشید که یک گرگ تنها باشید، در حال حاضر بهتر است در یک گروه باشید. با افراد در محل کار همکاری کنید یا در مورد پروژه های خانه درخواست کمک کنید. اگرچه ممکن است در انجام کارها به تنهایی خوب باشید، اما این بدان معنا نیست که باید انجام دهید.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت نه جام

مهرماهی عزیز، امروز کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند. در حالی که ممکن است مجبور باشید برخی از روز را در کار خود زحمت بکشید، این بدان معنا نیست که باید تمام ساعات بیداری خود را به کارهایی اختصاص دهید که اصلاً سرگرم کننده نیستند. آنچه از زمانتان باقی مانده را صرف چیزهایی کنید که مهم هستند، چه صحبت کردن با دوستان یا تماشای کمدی رمانتیک مورد علاقه خود.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت تک سکه

آبان ماهی ها، اگر به دنبال راه‌های جدید یا بهتر برای کسب درآمد بیشتر هستید، امروز روز خوبی برای این کار است. با توجه به این کارت، امروز قدرت شما برای نشان دادن نوع حرفه یا کنسرت جانبی مورد نظرتان خوب است. به دنبال فرصت های کوچکی باشید که معمولاً از دست می دهید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت پادشاه سکه

آذر ماهی جان، اگر می‌خواهید چیزی در حرفه‌تان تغییر کند، باید گام‌هایی برای تحقق آن بردارید. در حالی که در طول زندگی شما چیزهای زیادی در دامان شما افتاده است - شما در این راه خوش شانس هستید - این کار به تلاش شما نیاز دارد. رئیسی باشید که خودتان می دانید و همه چیز درست می شود.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

دی ماهی عزیز، اگرچه ممکن است تمام تلاش خود را بکنید تا این احساسات را از خود دور کنید، امروز پر از غم و اندوه و پشیمانی هستید. چه اتفاقی در حال رخ دادن باشد که این احساس را در شما ایجاد کند، یا روحی از گذشته شما دوباره در خاطرات شما ظاهر شود، این وزن می تواند شما را پایین بکشد.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت دو سکه

بهمن ماهی عزیز، امروز کمی خودت را سست کن اگر یک ربات بودید، می توانستید تمام کارهای خانه و کار خود را به خوبی انجام دهید. افسوس، شما یک پیرمرد ساده هستید و نمی توانید برای همیشه با تمام سرعت به راه خود ادامه دهید. امروز کمی برای استراحت و ریکاوری وقت بگذارید وگرنه ممکن است به سمت فرسودگی شغلی حرکت کنید.

 متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شیطان

اسفند ماهی ها، شما می دانید که امروز باید چه کاری انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید، اما این بدان معنا نیست که از توصیه های خود پیروی خواهید کرد. همه ما روزهایی را داریم که ترجیح می‌دهیم سستی کنیم تا اینکه سخت کار کنیم یا چیزهایی بخوریم که نباید، صرفاً به این دلیل که طعم خوبی دارند. هر کاری که شیطان روی دوش شما را به انجام آن تشویق می کند، مطمئن شوید که عواقب پایداری در پی نخواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied