شمانیوز
شما نیوز

«اردوگاه اطفال» احمد یوسف زاده چاپ دومی شد

کتاب «اردوگاه اطفال» خاطرات خودنوشت احمدیوسف زاده در ادامه کتاب «آن بیست و سه نفر» است که با گذشت کمتر از دو ماه از انتشار، به چاپ دوم رسیده است

«اردوگاه اطفال» احمد یوسف زاده چاپ دومی شد

به گزارش شما نیوز ، کتاب «اردوگاه اطفال» ادامه اتفاقات دوران اسارت ۴۰۰ اسیر نوجوان ایرانی را روایت می‌کند که در زندان القفسین اتفاق افتاده است.

کتاب «اردوگاه اطفال» خاطرات خودنوشت احمدیوسف زاده در ادامه کتاب «آن بیست و سه نفر» است که با گذشت کمتر از دو ماه از انتشارات سوره مهر، به چاپ دوم رسیده است. کتاب «اردوگاه اطفال» اینگونه آغاز می‌شود: «پرستوی قشنگی بی‌هراس از های و هوی اسیرانی که توی راهرو آسایشگاه هشت با دمپایی‌های پلاستیکی پر سر و صدایشان در رفت و آمد بودند، از راه رسید، اولین خشت خیس خانه‌اش را در سه گوش دیوار گذاشت و رفت. ردّ پروازش را گرفتم. از بالای سیم‌های انبوه خاردار گذشت، به سمت شه گزهای بلندی که آن دور دست‌ها کنار جاده‌‌ای کم عبور صف کشیده بودند پرواز کرد. در همین ده ماه اسارت که البته چهار ماه از آن در زندان‌های بغداد گذشته بود، چه روزها که نشسته بودم روی لبه بالکن آسایشگاه هشت و با حسرت، دورنمای آن درختان بلند و جاده بی‌عبور را به امید دیدن ماشینی که از آنجا بگذرد نگاه کرده بودم و با خود گفته بودم شاید آن دورها، مزرعه‌ای باشد آباد و جوی آبی روان و مردمانی در حال کار و تلاش...»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied