شمانیوز
شما نیوز

مجمع عمومی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان فردا برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران فردا پنجشنبه در محل این تعاونی برگزار می‌شود.

مجمع عمومی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان فردا برگزار می‌شود
بر اساس فراخوانی که از سوی رئیس هیئت مدیره این تعاونی داده شده، در صورتی که هر یک از اعضا نتوانند در مجمع عمومی حضور پیدا کنند، می‌توانند استفاده از حق خود را برای حضور و اعمال رای در مجمع عمومی به یک نماینده تام الاختیار واگذار کنند.

به گزارش شما نیوز ،بر همین پایه، تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر سه رای و هر شخص غیر عضو تنها یک رای خواهد بود و البته تایید نماینده تام الاختیار با یک نفر بازرس تعاونی و یک نفر عضو هیئت مدیره تعاونی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران با حضور اکثریت اعضاء (نصف+۱) رسمیت می‌یابد و تصمیماتی که در آن اتخاذ می‌شود، برای کلیه اعضاء (اعم از غائب و مخالف و حاضر) نافذ و معتبر خواهد بود.

دستور جلسه مجمع عمومی تعاونی ناشران و کتابفروشان، استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس/ بازرسان، رسیدگی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورتهای مالی سال ۲۹/۱۲/۹۶ و بودجه سال جاری، انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرس/بازرسان، اتخاذ تصمیم در رابطه با عضویت تعاونی در اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی مجامع، است.

یادآوری می‌شود، در مجمع عمومی و انتخابات سال ۹۳ شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، محمدمهدی داوودی‌پور، ارشد عین‌الهی، محمدفواد صبوری، محمدعلی مرعشی و ناصر بخشی، با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند که با توجه به اینکه این ترکیب در واقع همان اعضای سابق هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران بود، این افراد در دو دوره گذشته، مسئولیت هیئت مدیره این تعاونی را بر عهده داشته‌اند. در آن دوره، بُکایی، آخوندی و حصارکی هم به عنوان بازرس انتخاب شدند.

شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران فعالیت خود را در سال ۱۳۵۳ و با سرمایه اولیه ۶۱۲ هزار تومان آغاز کرد و گرچه در چند سال اخیر با یک بحران جدی، ناشی از معامله بزرگ اما بی‌سرانجام برای تامین کاغذ مورد نیاز اعضای خود رو به رو شده است، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران فردا پنجشنبه ساعت ۱۷ در محل این تعاونی واقع در پیچ شمیران، خیابان شهید عباسی اصفهانی، کوچه شریف، تشکیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی