شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چگونه با ماشین ها زندگی مسالمت آمیزی را تجربه کنیم؟

اگر برای ایجاد فضایی ایمن و مناسب در پارکینگ منزل مسکونی خود به دنبال یک راه حل طولانی مدت و موثر هستید، اگر برای اجرای یک پروژه عمرانی به دنبال تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده می باشید و یا قبول مسئولیت مدیریت یک مجموعه مسکونی یا اداری بزرگ را کرده اید.

چگونه با ماشین ها زندگی مسالمت آمیزی را تجربه کنیم؟

اگر ساکن یکی از شهرهای بزرگ دنیا باشید، بدون شک جای پارک و ترافیک دغدغه روزانه شماست. یک صبح دل انگیز بهاری را تصور کنید که از خانه بیرون آمده اید و مشغول مرور کردن برنامه روزانه خود هستید. اولین چالشی که بین شما و انجام تمام کارهای روزانه تان قرار می گیرد، ترافیک شدید خیابان ها است. در شهرهای بزرگ، شما ممکن است حتی ساعت ها از زمان روزانه خود را به خاطر ماندن در ترافیک از دست بدهید. اما این پایان ماجرا نیست، زمانی که به شرکت یا محل کار خود می رسید، به احتمال زیاد جایی برای پارک خودروی خود پیدا نخواهید کرد. شاید مجبور شوید خیابان های اطراف را برای پیدا کردن جای پارک بگردید. داشتن یک پارکینگ اختصاصی، ایده جالبی است اما چگونه می توانید آن را از چشم سایر همسایگان و یا همکاران خود مخفی نگه دارید؟ گاهی افراد بدون رعایت حقوق دیگران، خودروی خود را در جای پارک آن ها، متوقف می کنند. آیا راه حلی کاربردی و اقتصادی برای مشکلات فوق وجود دارد؟

 

جاده ها و خیابان های امن برای خودروها: آیا ممکن است؟

هدایت جریان ترافیک، تامین امنیت عابرین و رانندگان و ایجاد نظم در محورهای شهری و بین شهری، اگرچه ساده به نظر می رسد، اما یکی از چالش های روزانه مدیران شهری است. رانندگان باید نسبت به قوانین حاکم در چهارراه ها، خیابانها، آزادراهها و بزرگراهها آگاه باشند؛ در صورت وجود موانع دائم و یا موقت باید پیام های هشدار در زمان مقتضی برای آنها ارسال شود؛ عابران پیاده باید بتوانند حریمی امن و محسور داشته باشند تا با خیالی راحت در سطح شهر حرکت کنند؛ در نهایت نیز تامین امنیت کارگرانی که مشغول ترمیم یا ساخت بخش های مختلفی از جاده ها و خیابان ها هستند در دستان مدیران شهری است. بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، با کمک تجهیزات هشداردهنده و خاص، توانسته اند بخش بزرگی از این دغدغه ها را برطرف کنند. طراحی تجهیزاتی که بتوانند حتی در طول شب و یا در بدترین شرایط آب و هوایی وجود مانع را به رانندگان اطلاع دهند و همچنین گسترده تر کردن نشانه های راهنمایی و رانندگی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ایجاد علایم هشداردهنده، اقداماتی هستند که تا به امروز به ایجاد امنیت بیشتر در خیابان ها و جاده ها کمک کرده اند. تجهیزات ترافیکی نامی است که به مجموعه ای از این علائم هشدار دهنده و موانع ترافیکی اطلاق می شود. در حین رانندگی، شما نیز بدون شک با این تجهیزات روبرو شده اید و بسیاری از تصمیمات آنی شما در خلال رانندگی، به واسطه اطلاعاتی هستند که از این علایم دریافت می کنید.

تجهیزات ترافیکی فرا ترافیک

استفاده از تجهیزات ترافیکی در بسیاری از کشورهای دنیا یک امر ضروری محسوب می شود. در کشور ایران نیز، نسل های جدیدی از تجهیزات ترافیکی به بازار عرضه شده اند و به شکل گسترده ای در شهر ها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

زیبایی یا امنیت پارکینگ ها، مسئله این است!

تجهیزات ترافیکی می توانند امنیت خیابان ها و جاده ها را برای ماشین ها و سرنشینان آن ها فراهم کنند، اما درصد بسیار بالایی از آسیب هایی که خودروی شما تجربه می کند، در خیابان ها رخ نمی دهد. در واقع پارکینگ جایی است که احتمال ایجاد آسیب برای بدنه خودروی شما بسیار بالا می رود! محدودیت فضا، عدم توجه به فاصله ها و پارکینگ های غیر استانداردی که معمولا این روزها در برج های تازه ساز با آنها روبرو هستیم زمینه ساز افزایش احتمال برخورد خودرو با ستون ها و دیوارهای پارکینگ می شوند. این اتفاق دو پیامد بد دارد: اول خسارتی است که احتمالا به بدنه خودروی شما وارد می شود و با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، هزینه ترمیم آن چندان ناچیز نخواهد بود؛ دو خسارتی است که به بنا وارد می شود. معمولا پارکینگ ها نسبت به سایر بخش های یک برج یا ساختمان، کثیف تر هستند و آسیب های بیشتری را در اندک زمانی تجربه کرده اند. هرچه میزان عبور و مرور خودرو ها در یک فضا بیشتر باشد، میزان آسیب های وارده به بنا نیز افزایش می یابد. این امر به ویژه در پارکینگ های عمومی ساختمان های اداری و تجاری اهمیت پیدا می کند؛ چرا که از یک سو، این فضاها عمومی تر هستند و مراجعین انتظار دیدن فضایی شیک، آراسته و تمیز را دارند و از سویی دیگر، به خاطر حجم بالای عبور و مرور خودرو ها، آسیب های یاد شده در بازه زمانی کمتری رخ می دهند. بنابراین مسئولین ساختمان مجبور هستند در بازه های زمانی کوتاه تر، هزینه های بیشتری را برای ایجاد فضایی استاندارد و دلچسب صرف کنند.

تجهیزات پارکینگ فرا ترافیک

برای ایجاد امنیت و کاهش اثرات مخرب عبور و مرور خودروها، تجهیزات مختلفی به بازار عرضه شده اند. تجهیزات پارکینگ فرا ترافیک کاربرد های مختلفی دارند و می توان آنها را به سه دسته کلی تقسیم کرد:

  • تجهیزاتی که با ایجاد علائم هشدار دهنده، ضمن تامین امنیت خودروها در پارکینگ ها، به حفظ زیبایی و پیوستگی فضا نیز کمک می کنند.
  • تجهیزاتی که با ایجاد موانع، از برخورد خودروها با ستون ها و دیوارهای پارکینگ جلوگیری می کنند.
  • تجهیزاتی که می توانند فضای پارک اختصاصی را برای خودرو ها ایجاد کنند و ضمن افزایش گنجایش پارکینگ نظم و زیبایی را به فضای آن بازگردانند.  
  • اهمیت تجهیزات پارکینگ به حدی بالاست که در بسیاری از کشورها، در صورت عدم استفاده از آن ها، گواهی پایان کار ساختمان صادر نمی شود.

تجهیزات پارکینگ با شرکت فرا ترافیک

زندگی مسالمت آمیز با ماشین ها در کنار فرا ترافیک

اگر برای ایجاد فضایی ایمن و مناسب در پارکینگ منزل مسکونی خود به دنبال یک راه حل طولانی مدت و موثر هستید، اگر برای اجرای یک پروژه عمرانی به دنبال تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده می باشید و یا قبول مسئولیت مدیریت یک مجموعه مسکونی، تجاری یا اداری بزرگ را کرده اید و می خواهید به بهبود شرایط کلی ساختمان کمک کنید، تجهیزات ترافیکی ،ایمنی و پارکینگ شرکت فرا ترافیک می توانند به یاری شما بیایند. شرکت فرا ترافیک تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات ترافیکی و پارکینگ در ایران است. این مجموعه با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در این دو دسته بندی، تلاش دارد تا شرایطی ایمن، ارام و ایده آل را برای هموطنان خود فراهم کند. تمامی محصولات پارکنیگ و ترافیکی تولیدی این مجموعه با استناد به استاندارد های روز دنیا و با بهره گیری از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید می شوند. این محصولات با نازل ترین قیمت بازار عرضه می شوند و تماما دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند. می توانید برای بررسی بیشتر محصولات این مجموعه و همچنین دریافت مشاوره، از طریق وب سایت فرا ترافیک و اطلاعات تماس مندرج در آن اقدام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied