شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه البرز:

پژوهشکده بیمه می تواند نقش مهمی در حل مشکلات صنعت بیمه داشته باشد

سومین نشست از سلسله جلسات "پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه" با حضور مهندس تاجدارمدیرعامل بیمه البرز، دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه، معاونین و اعضای هیات علمی پژوهشکده بیمه در پژوهشکده برگزار شد.

پژوهشکده بیمه می تواند نقش مهمی در حل مشکلات صنعت بیمه داشته باشد

به گزارش شمانیوز؛ سومین نشست از سلسله جلسات "پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه" با حضور مهندس تاجدارمدیرعامل بیمه البرز، دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه، معاونین و اعضای هیات علمی پژوهشکده بیمه در پژوهشکده برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آقای تاجدار نکاتی در باره جایگاه پژوهشکده و انتظارات از آن را بیان نمودند و نقش دانش و تحقیقات در توسعه صنعت بیمه را مورد اشاره قرار دادند. ایشان سپس در پاسخ به سوالهای اعضای هیات علمی پژوهشکده مباحثی را در باره مسایل پژوهشی و موانع پژوهش در صنعت بیمه مطرح کردند.

مهندس تاجدار با اشاره به این نکته که کارهای مشترک پژوهشکده و شرکت های بیمه باید خروجی عملیاتی داشته باشد و مطالعات تئوریک پژوهشکده و دانش آکادمیک باید با همکاری نخبگان صنعت تکمیل شود تاکید کرد: پژوهشکده بیمه باید محصول قابل عرضه به صنعت را داشته باشد. مدیرعامل بیمه البرز همکاری شورای عالی بیمه، بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران را برای رسیدن پژوهشکده به جایگاه مطلوب در صنعت ضروری دانست و افزود نقش بیمه مرکزی در بیان مساله های تکلیفی صنعت از همه مهمتر و پررنگتر است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied