شمانیوز
شما نیوز

استقلال |" پرسپولیس | وزارت ورزش

استقلال جایگاه پرسپولیس را می دزدد | استقلال زیر نظر وزارت ورزش پرسپولیس زیر نظر کدام وزارت؟

استقلال دو سال است در لیگ قهرمانان آسیا به دلایل مختلف اجازه حضور در این مسابقات را پیدا نکرد.

استقلال جایگاه پرسپولیس را می دزدد | استقلال زیر نظر وزارت ورزش پرسپولیس زیر نظر کدام وزارت؟

به گزارش شمانیوزهوادارن استقلال نگران هستند که استقلال امسال هم آسیایی نشود  استقلال طی دو فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به دلایل مختلف اجازه حضور در این مسابقات را پیدا نکرد اما امسال با دستور وزیر استقلال آسیایی می شود.

با تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع اولین دوره لیگ نخبگان آسیا تکلیف مالکیت تیم های استقلال و پرسپولیس باید روشن شود. در غیر اینصورت هیچ یک از دو تیم قادر به حضور در این  مسابقات نخواهند بود.

فصل گذشته تیم پرسپولیس به این بهانه مجوز حضور در بازی ها را پیدا کرد که استقلال به خاطر بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. در غیر اینصورت هر دو تیم به دلیل مالکیت مشترک از جدول بازی ها کنار گذاشته می شدند. اینبار وزیر ورزش و جوانان وعده داد پیش از مهلت مقرر که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا وضع شده است، تکلیف مالکیت تیم های استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد. کیومرث هاشمی به صراحت گفت: وزارت ورزش و جوانان ریالی نمی تواند برای تیم های استقلال و پرسپولیس هزینه کند و اصلا مایل به تیمداری نیست.

با همه این تفاسیر یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره شوند و دیگری به یک وزارتخانه دیگر محول شود. فصل گذشته استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی محول شد و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی ماند. این نامه فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود اما در ادامه مشخص شد، این نامه صوری بود و تغییر مالکیت تیم استقلال از وزارت ورزش و جوانان به وزارت اقتصاد ودارایی به طور رسمی انجام نشده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied