شمانیوز
شما نیوز

بازیکن پرسپولیس به لوکوموتیو پیوست + عکس

ماریو بودیمیر کروات با عقد قراردادی به تیم لوکوموتیو کرواسی پیوست.

بازیکن پرسپولیس به لوکوموتیو پیوست + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله کروات سابق باشگاه پرسپولیس که در این تیم عملکرد خوبی نداشت و تنها ۲ گل به ثمر رساند، پس از ۶ ماه حضور در تیم سرخپوش پایتخت از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و با عقد قراردادی به تیم لوکوموتیو کرواسی پیوست.

 

او که در دوران حضورش در جمع قرمزهای پایتخت مقابل پارس جنوبی جم و پاختاکور ازبکستان گلزنی کرد، به دلیل شرایط مالی از پرسپولیس جدا شد و قرار است از این تیم به دلیل مطالباتش به فیفا شکایت کند.

 

سایت germanijak کروات در این باره می‌نویسد: ماریو بودیمیر، مهاجم پیشین دیناموزاگرب که فصل گذشته در تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کرد، بعد از به توافق نرسیدن با این تیم برای امضای قرارداد، به لیگ کرواسی برگشت تا برای تیم لوکوموتیو بازی کند.

این بازیکن قرار است به زودی در اردوی این تیم برای شروع فصل جدید در کشور هلند حاضر شود و کارش را در تیم جدید خود آغاز کند.ماریو پس از حضور در دیناموزاگرب با قراردادی به ارزش ۷۵۰ هزار یورو به تیم پرسپولیس پیوسته بود، اما پس یک از نیم فصل، نتوانست در این تیم بماند.

قیمت این بازیکن ۶۰۰ هزار یورو است و او جانشین دژان رادونوویچ در این تیم خواهد بود.

لازم به ذکر است، بودیمیر ۳۳ ساله سابقه بازی در آپوئل نیکوزیای قبرس، هایدوک اشپیلت، ارگوتلیس، پاناتینایکوس یونان و دیناموزاگرب را دارد و در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر گلزنی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied