شمانیوز
شما نیوز

ورزشگاه جدید بارسلونا افتتاح شد

باشگاه بارسلونا ورزشگاه جدیدی افتتاح کرد که نام یوهان کرویف، اسطوره هلندی این باشگاه را بر خود دارد. لیونل مسی و جرارد پیکه دو ستاره تیم اول باشگاه در افتتاح این ورزشگاه حضور داشتند.

ورزشگاه جدید بارسلونا افتتاح شد

به گزارش شمانیوز به نقل  از "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به صورت رسمی ورزشگاه جدید خود به نام ورزشگاه یوهان کرویف را افتتاح کرد. این ورزشگاه جدید میزبان مسابقات تیم ب بارسلونا و تیم زنان باشگاه خواهد بود. ورزشگاه جدید یوهان کرویف با برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم زیر 19سال بارسلونا با تیم زیر 19سال آژاکس افتتاح شد و لیونل مسی و جرارد پیکه از بازیکنان حال حاضر تیم اول باشگاه در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

 

این ورزشگاه جدید 6هزار نفره که در محل مجموعه تمرینی باشگاه در حومه شهر بارسلونا واقع شده برای ادای دین به اسطوره هلندی بارسا که در فاصله سالهای 1973 تا 1978 برای بارسا بازی کرده و در فاصله سالهای 1988 تا 1996 مربی‌گری بلوگرانا را به عهده داشت، یوهان کرویف نامگذاری شده است.

 

کرویف که در سال 2016 از دنیا رفت به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ بارسا شناخته می‌شود. بسیاری بر این عقیده‌اند که بارسلونا موفقیت‌های بزرگ خود در 15 سال اخیر را مدیون برنامه‌هایی است که کرویف بنیانگذار آنها بوده است.

 

پیش از برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم جوانان بارسا و آژاکس، دو تیمی که یوهان کرویف در دنیا با آنها شناخته می‌شود، لیونل مسی کاپیتان تیم اصلی باشگاه به همراه هم‌تیمی‌هایش جرارد پیکه، بوسکتس و سرخی روبرتو در دایره میانی زمین ایستادند و پسر کرویف افسانه‌ای، جوردی، اولین ضربه را در مرکز زمین به توپ زد تا بازی شروع شده و ورزشگاه یوهان کرویف به صورت رسمی با ضربه او افتتاح شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied