شمانیوز
شما نیوز

امیررضا خادم به هیات رئیسه فیلا راه نیافت/ شکست دیپلماسی فدراسیون خطیب

شمانیوز:نماینده پیشنهادی فدراسیون کشتی کشورمان در کنگره فیلا، نتوانست به آرای لازم برای حضور در جمع هیات رئیسه فدراسیون جهانی کشتی دست یابد.

همانطور که پیش بینی می شد دیپلماسی دیرهنگام و عجولانه فدراسیون کشتی مبنی بر کسب یک کرسی ارزشمند در هیات رئیسه فدراسیون جهانی کشتی جواب نداد و امیررضا خادم پس از یک سفر پرماجرا به محل برگزاری المپیک 2012 لندن و حضور در کنگره فیلا با ناکامی روبه رو شد.

این در حالی بود که حجت اله خطیب و همکارانش چندی پیش در اقدامی غیرمنتظره امیر رضا خادم را به عنوان نماینده پیشنهادی خود به فیلا معرفی کردند تا شاید با تکیه بر نام و عنوان خادم در کنگره فیلا، کشتی ایران هم پس از دو سال صاحب کرسی جدیدی در هیات رئیسه فدراسیون جهانی شود اما عدم رایزنی کافی با مسئولان فیلا و همچنین اقدامات دیرهنگام باعث شد تا این فرصت از دست رفته و کشتی ایران همچنان بدون نماینده در فدراسیون جهانی بماند.

محمدرضا یزدانی خرم، رئیس پیشین فدراسیون کشتی طی سال های حضورش در راس امور کشتی ایران موفق شده بود اقدامات مثبتی در این جهت انجام دهد و راه کسب یکی از کرسی های ارزشمند هیات رئیسه را برای نمایندگان ایرانی هموار سازد اما تغییر و تحولات فدراسیون اجازه این کار را به او نداد و تمام رایزنی هایش نقش بر آب شد.

بدین ترتیب می توان ناکامی امیررضا خادم در انتخابات هیات رئیسه فیلا را نخستین ناکامی دیپلماسی خطیب و همکارانش در عرصه بین المللی با فدراسیون جهانی کشتی قلمداد کرد.

کنگره فیلا و انتخابات اعضای هیات رئیسه فدرسیون جهانی کشتی، ظهر امروز جمعه در حاشیه بازی های المپیک 2012 لندن برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied