شمانیوز
شما نیوز

ریوالدو: نیمار در رئال؟ هرچیزی ممکن است

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که نیمار علی رغم تجربه پوشیدن پیراهن آبی و اناری ها، می تواند روزی برای رئال مادرید بازی کند.

ریوالدو: نیمار در رئال؟ هرچیزی ممکن است

به گزارش شما نیوز ، نیمار که در سال 2013 به بارسلونا پیوست، در 4 فصل حضور در این باشگاهه نمایش های بسیار خوبی ارائه داد و با این تیم دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد اما در تابستان گذشته با انتقالی غیرمنتظره راهی پاری سن ژرمن شد.

به تازگی شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به لالیگا و پیوستنش به رئال مادرید منتشر شده؛ شایعه ای که مسئولان باشگاه پاریسی آن را به شدت رد کردند اما ریوالدو اعتقاد دارد احتمال انجام این انتقال منتفی نیست.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار در رئال مادرید؟ هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است رخ بدهد. او می خواهد بهترین باشد و برای رسیدن به این هدف، او بهترین انتخاب را انجام داد."

ریوالدو که بین سال های 1997 تا 2002 برای بارسلونا بازی کرد، در مورد اینگه در ال کلاسیکوی پیش رو، شانس چه تیمی بیشتر است، گفت:" در ال کلاسیکو شانس هیچ تیمی بهتر نیست زیرا رئال مادرید نشان داده که می تواند در ال کلاسیکو به پیروزی برسد و بارسا هم می داند که چگونه در برنابئو به پیروزی برسد."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied