شمانیوز
شما نیوز

شرکت بیمه آسماری

نمایندگان بازوی اجرایی توانمند شرکت اند

معاون شعب و نمایندگان شرکت بیمه آسماری، نمایندگان را بازوی اجرایی توانمند شرکت خواند.

نمایندگان بازوی اجرایی توانمند شرکت اند

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، فرزان فروزانفر در جمع نمایندگان شعبه تهران این شرکت با بیان این که شبکه فروش با انواع چالش های محیطی در حوزه مشتریان و رقبا مواجه اند، گفت: فروشندگانی موفق ترند که ضمن مواجهه درست و منطقی با چالش ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.

وی همچنین با تاکید بر این که وجود شبکه فروش متخصص و حرفه ای، بی شک یکی از عوامل مهم موفقیت یک شرکت بیمه است، اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری تلاش کرده است تعامل خود با نمایندگان را گسترش دهد و ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات آنها، موانع و مشکلات فروش را تا حد امکان مرتفع کند.

فروزانفر همچنین علت موفقیت این شرکت را نفوذ در بازار از طریق ارائه خدمات مناسب و نه ارزان فروشی دانست و خاطرنشان کرد: مشتریان این شرکت، دریافت خدمات مناسب را به بهای پرداخت حق بیمه بالاتر انتخاب کرده اند و نسبت تمدیدی مناسب بیمه نامه‌های صادره، از رضایت مشتریان و وفاداری آنها حکایت دارد.

در این جلسه که مدیر شبکه فروش و معاون مدیر بیمه های اشخاص نیز درآن حضور داشتند، تعدادی از نمایندگان به طرح مسائل مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied