شمانیوز
شما نیوز

ثبت دستاورد تاریخی در شاراک؛

رکورد تولید در پتروشیمی شازند شکسته شد

پتروشیمی شازند موفق شد با تولید بیش از ۸۷ هزار تن انواع محصولات، رکورد جدید تولید ماهانه را به ثبت برساند.

رکورد تولید در پتروشیمی شازند شکسته شد

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با دستور مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های تولید، شازند موفق شد در خرداد ماه ۸۷ هزار و ۴۶۹ تن انواع محصولات را تولید کند و رکورد قبلی خود که در خرداد سال گذشته (۸۶ هزار تن) ثبت شده بود را بشکند.

روند افزایش تولید از ابتدای سال جاری و در پی حل مشکل تأمین خوراک کلید خورده به طوری که شازند نسبت به سال گذشته در سه ماهه ابتدایی حداقل ۱۰ درصد افزایش تولید را به ثبت رسانده است.

ثبت رکورد جدید تولید ماهانه، ۱۰۴ درصد تحقق برنامه فروش را در پی داشته و در کنار آن رکورد ادوار فروش داخلی نیز شکسته شده است. ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان میزان فروش داخلی پتروشیمی شازند در خرداد ماه ۱۴۰۲ بوده که رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

پتروشیمی شازند در سه ماهه ابتدایی امسال بیش از ۶ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۷ درصد، نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته بیش از ۳۴ درصد و نسبت به مدت مشابه سه سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

سود شازند هم رکورد زد

 به دنبال عملکرد مثبت شرکت پتروشیمی شازند در تولید و فروش، این شرکت در 3 ماهه منتهی به خرداد 1402 سود خالصی معادل 1166 میلیارد تومان محقق کرده است.

 بررسی گزارش سه ماهه این شرکت حاکی از افزایش 1 درصدی سود در 3 ماهه منتهی به خرداد سال 1402 نسبت به دوره‌ مشابه قبل می باشد. شرکت پتروشیمی شازند همچنین به ازای هر سهم نیز سود 1446 ریالی ساخت. سود ناخالص نیز با افزایش 7 درصدی همراه شد و به 1231 میلیارد تومان رسید. گفتنی است درآمدهای عملیاتی این شرکت با سرمایه ثبت شده بیش از 806 میلیارد تومانی ، با افزایش 5 درصدی همراه شد و به 6429 میلیارد تومان رسید.

ثبت رکوردهای پی در پی تولید و فروش در پتروشیمی شازند به دنبال اجرای سیاست «نهضت تولید ۱۴۰۲» و با دستور مدیرعامل رخ داده و طبق پیش‌بینی مدیران شاراک، امسال رکورد کسب سود شازند نیز شکسته خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied