شمانیوز
شما نیوز

رئیس اداره صدورگذرنامه مطرح کرد؛

عملکرد بی نظیر شبکه پستی در ارسال گذرنامه های زیارتی

رئیس اداره صدور گذرنامه در دیدار با مدیرکل پست استان تهران از عملکرد شبکه پستی در ارسال گذرنامه های زیارتی ابراز رضایت کرد.

عملکرد بی نظیر شبکه پستی در ارسال گذرنامه های زیارتی

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ صبح جمعه 10 شهریور 1402 عبدالرضاجنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع پستی گذرنامه  با حضور در اداره کل گذرنامه با سرهنگ حیدری سیرت؛ رئیس اداره صدور گذرنامه دیدار و گفتگو کرد.

 سرهنگ حیدری سیرت در این دیدار از عملکرد بی‌نظیر شبکه پستی کشور در ارسال گذرنامه های زیارتی اربعین ابراز رضایت کرد و از تلاش کارکنان شبکه پستی کشور به ویژه کارکنان دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه که به صورت شبانه روزی، فرایند قبول و آماده سازی مرسولات حاوی گذرنامه های زائران اربعین حسینی را برای ارسال به سراسر کشور به عهده دارند، تقدیر کرد.  

جنتی عطائی نیز از همکاری و تعامل حوزه صدور گذرنامه با شرکت ملیپست در راستای ارائه خدمت به زائران حسینی تشکر و قدردانی کرد.

در جریان این دیدار، مدیرکل پست استان تهران از دفتر پستی مستقر در اداره کل گذرنامه با هدف ارزیابی از فرایند قبول گذرنامه های صادره بازدید و ضمن خداقوت به کارکنان این دفتر پستی با آنان دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است تمامی مرسولات حاوی گذرنامه های زیارتی در اداره کل گذرنامه تهران صادر و در دفتر پستی مستقر در این اداره کل، قبول و کارسازی و برای ارسال به سراسر کشور به مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور ارسال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied