شمانیوز
شما نیوز

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

برگزاری مزایده خودروهای اموال تملیکی مشروط به نظر استاندارد

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: طی یک هفته سازمان استاندارد باید نظر کارشناسی خود را اعلام کند و اگر این اتفاق بیفتد، ما بلافاصله مزایده سراسری خودروها در اختیار این سازمان را برگزار می کنیم.

برگزاری مزایده خودروهای اموال تملیکی مشروط به نظر استاندارد

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در  حاشیه جلسه در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: حدود 5 هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی و خودروهای سواری عمدتا در اختیار سازمان اموال تملیکی هستند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در جلسه امروز به دستور معاون اموال رئیس جمهور مقرر شد کمیته ای تشکیل و در مدت یک هفته سازمان ملی استاندارد نظر کارشناسی این سازمان را اعلام کنند و اگر این اتفاق بیفتد، ما بلافاصله از اواخر شهریور و در مهرماه مزایده سراسری این تعداد خودروها را برگزار می کنیم.

گفتنی است؛ پس از بازدید میدانی محمد مخبر در سه روز گذشته از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر، صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه که با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی و همچنین روسای دستگاه‌های مربوطه دولتی و نظارتی برگزار شد، تأکید کرد: برای تسریع در روند ترخیص کالا‌ها باید دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی امکانات و تجهیزات فوری برای انجام آزمایشات و بازرسی‌ها در مبادی گمرکی را فراهم کنند تا نیازی به ارسال و بررسی نمونه‌های آزمایشگاهی و کالا‌ها در پایتخت نباشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied