شمانیوز
شما نیوز

بانک ملی ایران

برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران

دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی با حضور حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران به عنوان مالک کمیته و همچنین روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه انسانی، سازمان و روش‌ها، آموزش، رفاه و درمان و توسعه سیستم‌ها برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاظمی، عضو هیات‌عامل و مالک کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی، با تاکید بر اهمیت ویژه به نیروی انسانی در بانک ملی ایران، تصریح کرد: اولویت ما توجه به سرمایه‌های انسانی است. تجربه نشان داده است که روش‌های سنتی کارایی ندارند و باید جایگزین روش‌های نوین در حوزه مدیریت نیروی انسانی شود.

وی همچنین با اشاره به سیستم اچ آر ام  (نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی)، گفت: هر سازمانی باید از سیستم اچ آر ام استفاده کند و برای بانک ملی ایران نیز یک ضرورت محسوب می‌شود تا در راستای توانمندسازی شرکتی از این سیستم بهره بگیرد.

در ادامه این نشست، پس از ارایه پروژه‌ها از سوی مدیران و اعلام وضعیت پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا، چالش‌ها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و در پایان، راهکارها و دستورهای لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای طرح و برنامه‌های مذکور به مجریان مربوط ارایه شد.

گفتنی است؛ اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، دبیری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی را بر عهده داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied