شمانیوز
شما نیوز

الاتحاد | سپاهان

خبر جدید درباره دیدار ناتمام سپاهان الاتحاد

دیدار سپاهان و الاتحاد که ناتمام باقی مانده بود و الاتحاد ایران را ترک کرده بود ، حالا خبری جدید درباره این بازی به گوش می رسد.

خبر جدید درباره دیدار ناتمام سپاهان الاتحاد

به گزارش شمانیوز : در چهار چوب لیگ قهرمانان آسیا ، دیدار سپاهان و الاتحاد برگذار نشد و تیم الاتحاد ایران را ترک کرد. در ادامه جدید ترین خبر درباره این بازی آسیایی را می خوانید.

پس از ناتمام ماندن دیدار سپاهان و الاتحاد که قرار بود روز دوشنبه در استادیوم نقش جهان برگزار شود، مقامات سیاسی و ورزشی دو کشور برای حل مشکل به وجود آمده، تماس‌های متعددی با یکدیگر داشتند.

حالا خبرگزاری تسنیم در خبری اعلام کرده است که امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی که با همتی خود در عربستان یعنی فیصل بن فرحان بن عبدالله داشته است، به صحبت درخصوص سرنوشت این مسابقه پرداخته است.

در این خبر آمده است که وزیران خارجه ایران و عربستان در یک تماس تلفنی، توافق کردند که به نهادهای ورزشی دو کشور توصیه کنند تا مشکل اخیر بوجود آمده در جریان دیدار سپاهان و الاتحاد را در مسیر احترام متقابل، گفت‌وگو و تفاهم حل و فصل کنند.

همچنین دو وزیر ضمن مشورت در خصوص تقویت همکاری‌های فرهنگی و ورزشی در تقویت فضای دوستی توافق کردند که به نهادهای ورزشی دو کشور توصیه کنند که مشکل اخیر به‌وجود آمده در جریان مسابقات باشگاهی دو کشور را در مسیر احترام متقابل، گفت‌وگو و تفاهم حل و فصل کنند.

وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان دو کشور در مسیر تقویت همکاری‌های همه جانبه، از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه دو کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied