شمانیوز
شما نیوز

کیروش

کیروش با این قرارداد عمرا برکنار شود

نمایش تیم ملی قطر در برابر ایران خیلی نا امید کننده بود و در نهایت با ۴ گل شکست خورد. این یکی از سنگین ترین شکست های کارلوس کیروش در بازی های دوستانه بوده است.

کیروش با این قرارداد عمرا برکنار شود

به گزارش شمانیوز؛ بدبین طرفدار تیم ملی قطر و حتی می توان گفت خوشبین ترین طرفدار تیم ملی ایران تصور نمی کرد مصاف این دو تیم در تورنمنت ۴ جانبه اردن ۴ گل داشته باشد و هر چهار گل سهم ایرانی ها باشد. به هر صورت فوتبال است و زیبایی هایش به خاطر همین اتفاقات غیر قابل پیش بینی است.

بعد از مصاف این دو تیم برخی در فضای مجازی مدعی شدند که کارلوس کیروش از سمت خود برکنار خواهد شد. برخی از طرفداران تیم ملی قطر هم در توئیت های خود نوشتند با این نمایش تکرار نمایش توسط تیم سانچس در جام ملت ها غیر قابل امکان است. تیم ملی قطر در دوره قبلی جام ملت ها با با رهبری سانچس اسپانیایی قهرمان جام ملت ها شد. این مربی بعد از ۵ سال و بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ از تیم ملی قطر خداحافظی کرد. با این حال باید گفت کیروش به خاطر این شکست برکنار نخواهد شد. به این خاطر که قرارداد او با فدراسیون فوتبال قطر محکم است. از سویی مصاف با ایران یک بازی دوستانه بود که به منظور کسب آماده سازی تیم ملی قطر برگزار شد. کارلوس کیروش چندی پیش به همراه تیم  ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در برابر انگلیس با نتیجه ۶-۲ شکست خورد!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied