شمانیوز
شما نیوز

ایدرو

حمایت ایدرو ازخودروسازی و بهسازی بنگاه های اقتصادی

مهندس سعید جعفری در بازدید از شرکت سایپا آذین ( گروه خودرو سازی سایپا ) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل و هیئت مدیره این شرکت گفت: در جنگ اقتصادی که قرار داریم همه ما وظیفه حمایت از صنعت و ارتقاء بهره وری طرح و پروژه ها بویژه نوسازی و بهسازی کارخانجات فرسوده را داریم معاونت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو ) ضمن بازدید از خط تولید صندلی های گروه سایپا در شرکت سایپا آذین قول مساعد در کمک و بروز رسانی تجهیزات و دستگاه های خطوط این مجموعه بزرگ را به مدیران ارشد این شرکت داد و به هیئت همراه خود تاکید کرد که در اولین فرصت نشست های تخصصی در خصوص این همکاری بین کارشناسان دو طرف برگزار گردد.

حمایت ایدرو ازخودروسازی و بهسازی بنگاه های اقتصادی

در این بازدید مدیرعامل شرکت سایپا آذین ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت گفت در این واحد بیش از 1300 نفر نیروی اداری وکارگری مشغول به فعالیت هستند.

مهندس حسن زاده ضمن اشاره به توان تولید ست کامل صندلی انواع خودروهای تولیدی توسط گروه سایپا فرمود ظرفیت تولید این واحد در صورت نوسازی ، بهسازی و اورهال کردن تجهیزات و تامین مواد اولیه بیش از 2800 ست در روز می باشد که متاسفانه بعلت فرسودگی و سن بالای دستگاه ها بهره وری بسیار پائین می باشد.

مدیرعامل سایپا آذین با اشاره به فرمایش مهندس تیموری مدیرعامل محترم گروه سایپا که فرمودند تولید ملی، رمز پیروزی ما در مقابله با جنگ اقتصادی می باشد، اظهار داشت مدیریت عالی گروه همواره ضمن پشتیبانی از تولیدات شرکت های زیر مجموعه، همه مدیران شرکت ها را با استفاده از ظرفیت های داخل و بروز رسانی ماشین آلات و تجهیرات توصیه می نماید.

امین حسن زاده مدیریت عامل شرکت سایپا آذین در حین بازدید معاونت محترم ایدرو و هیئت همراه از مهندس جعفری درخواست مساعدت و همکاری ویژه در تامین نقدینگی جهت بروز رسانی دستگاه ها و تجهیزات این واحد صنعتی بزرگ داشت و با توجه به تاکید شعار سال مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید افزود چنانچه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نگاه ویژه ای به این شرکت در خصوص اورهال کردن ماشین آلات داشته باشند قطعاٌ ما هم رشد تولید و حمایت تولید خواهیم داشت.

مهندس حسن زاده در پایان ضمن تشکر از حضور معاونت محترم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در جمع همراهان و بازدید کنندگان تقدیر و تشکر و یژه ای نیز از مهندس تیموری داشت و از زحمات ایشان و تلاش های بی دریغ ایشان درحمایت از شرکت سایپا آذین قدردانی نمود.

دراین بازدید آقای مهندس جعفری معاون نوسازی و بهره برداری خانم مهندس اسماعیلی پور مدیر نوسازی و بازسازی صنایع خانم مهندس قره بیگلو رئیس اداره نظارت فنی آقای مهندس برقی کارشناس مربوطه از وزرات صمت مهندس جعفری را همراهی می کردند.

منبع: شما و اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied