شمانیوز
شما نیوز

معاون امور نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد:

حضور ۲۹۴ شرکت داخلی و خارجی در دوره ۲۱ نمایشگاه بین‌المللی چوب

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از حضور ۲۲۵ شرکت داخلی و ۶۹ شرکت خارجی در ۱۰ سالن در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواد اولیه، ماشین‌آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته خبر داد.

حضور ۲۹۴ شرکت داخلی و خارجی در دوره ۲۱ نمایشگاه بین‌المللی چوب

به گزارش شمانیوز، حامد بی‌آزار در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی چوب، مواد اولیه، ماشین‌آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵ ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا سه سال است که مجری این نمایشگاه هستیم، اظهار داشت: در این مدت برگزاری نمایشگاه‌ها روندی صعودی را داشته است، به طوری که در سال ۱۴۰۰ مساحتی ۱۹ هزار متر مربعی را در اختیار داشتیم و امسال در ۲۶ هزار متر مربع این نمایشگاه برپا می‌شود. در این دوره ۲۲۵ شرکت داخلی و ۶۹ شرکت خارجی شرکت خواهند کرد.

بی‌آزار با بیان اینکه دو دسته‌بندی غرفه‌ها در بخش خارجی اختصاص یافته است، افزود: بخش اول مربوط به شرکت‌هایی است که مستقیم حضور پیدا کرده‌اند و مساحتی بیش از ۸۵۰ مترمربع به ۴۵ شرکت حاضر اختصاص داده‌ایم که از چهار کشور المان، ایتالیا، چین و سایر کشورها شرکت خواهند کرد. بخش دیگر مربوط به غرفه‌هایی است که نمایندگی شرکت‌های خارجی را دارا می‌باشند که متراژی بیش از ۶۰۰ متر مربع به ۲۴ شرکت حاضر اختصاص داده شده است.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران تاکید کرد: ۱۰ سالن به این نمایشگاه اختصاص یافته که شامل انواع دیوار پوش، چسب و رنگ‌های دکوراتی، مبلمان، صنایع چوبی، ام دی اف، نوپان و سایر صنایع وابسته است.

وی اضافه کرد: ماشین‌آلات و یراق‌آلات تولید، مواد اولیه صنایع چوب و مبلمان، PVC، اوراق فشرده چوب و کاغذ، ابزارآلات چوب و کاغذ گروه‌های کالایی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

بی‌آزار تصریح کرد: رشد بخش بین المللی و متراژ نمایشگاه از مهم‌ترین قسمت‌های این نمایشگاه در سال جاری است که اتفاق خوبی برای عرضه و معرفی صنایع چوب است.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از سه کشور ارمنستان، روسیه و بوسنی حضور خواهند یافت، گفت: در این نمایشگاه جلسه‌هایی برگزار می شود که امیدواریم به امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها منجر شود. 

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در پایان تاکید کرد که هشت کارگاه آموزشی برای ارتقای دانش و بازارهای صادراتی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied