شمانیوز
شما نیوز

برای ولنتاین کادو چی بگیرم؟ | با این کادو دل عشقتو ببر

بهترین کادو سورپرایزی برای ولنتاین امسال چه هدیه‌ای است؟

برای ولنتاین کادو چی بگیرم؟ | با این کادو دل عشقتو ببر

به گزارش شمانیوز: در ادامه چند پیشنهاد هدیه ولنتاین سورپرایزی برای دختر و پسر یا همسر و نامزد را با هم مرور می‌کنیم که قطعا هر کسی از گرفتن آن خوشحال می‌شود.

 

انواع ساعت یا مچ بند هوشمند

در دنیای امروز گجت‌های هوشمند کم کم دارند به بخشی جدایی‌ناپذیر از اکسسوری‌های روزمره به خصوص برای نسل جوان تبدیل می‌شوند. در بین این گجت‌های هوشمند انواع ساعت و مچ بند هوشمند با قابلیت اندازه‌گیری تعداد قدم‌ها، ضربان قلب و فشار خون و … و حسگرهای مختلف دیگر در کنار مواردی مثل برقراری ارتباط و سایر آپشن‌ها برای استفاده روزمره یک انتخاب بی‌نظیر و منحصر به فرد برای ایده کادو ولنتاین ۱۴۰۲ برای پسر و دختر محسوب می‌شوند.

ولنتاین

عطر زنانه برای کادوی ولنتاین چی بخریم؟

از هر چه بگذریم سخن «عطر» خوش‌تر است. کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که دست رد به سینه یک عطر خوشبو بزند. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه خوشبو برای همسرتان بخرید و در میان هزاران عطر زنانه با بوها و قیمت‌های مختلف سردرگم شده‌اید ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. عطر زنانه «Alien EDP» پیشنهادی است که هوش از سر هر زنی می‌پراند.

این عطر خوشبو و مشهور از کمپانی فرانسوی «تیری مولگر» حالا دیگر هواداران پر و پا قرصش را در میان خانم‌های سرتاسر دنیا پیدا کرده است. این عطر زنانه خوشبو و لاکچری که اصلا برای شب‌های سرد زمستان طراحی شده است به عقیده کارشناسان عطر و هوادارانش به خوبی در این زمینه موفق بوده است. این عطر زمستانی زنانه با نت ابتدایی یاس شروع می‌شود و سپس بوی خوش انواع «چوب‌های جنگلی» و «عنبر سائل» و «یاسمن» هوش از سرتان می‌پراند.

 

عطر مردانه برای هدیه ولنتاین چی بخریم؟

برای تهیه یک کادو ولنتاین مردانه ۱۴۰۲ ایده خریدن یک عطر خوشبو همیشه راهگشا و کارساز است. عطر و ادکلن جزو محبوب‌ترین کادوهای ولنتاین مردانه و زنانه در سرتاسر دنیا محسوب می‌شوند.

اگر هم بخواهیم یک عطر خوشبوی مردانه با کیفیت خوب به شما معرفی کنیم یک انتخاب عالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر همسر یا نامزد شما ورزشکار حرفه‌ای یا اهل ورزش کردن حتی در روزهای گرم و داغ تابستان است برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

عطر مردانه تابستانی «۲۱۲ Carolina Herrera» با بویی خنک و میوه‌ای برای ورزشکاران و روزهای گرم تابستان طراحی شده است. رایحه ابتدایی عطر ترکیبی از ادویه، ترنج، گریپ فروت، اسطوخودوس، نت‌های سبز رنگ و دانه پتی است.

کمی که بگذرد، بوی خوش زنجبیل، فلفل سیاه، بنفشه، یاسمن و مریم گلی هوش از سر اطرافیان می‌پراند تا این‌که رایحه پایه عطر که بوی بی‌نظیر چوب صندل، مشک، خس‌خس، بخور خوشبو، لادن و چوب گایاک است، همسر شما را به مرد جذاب مهمانی‌های تابستانی تبدیل می‌کند.

ولنتاین

گل برای کادوی روز ولنتاین چی بخرم؟

اگر به دنبال یک ایده برای کادو ولنتاین ۱۴۰۲ هستید، پرفروش‌ترین گل‌های ولنتاین یک پیشنهاد فوق‌العاده است. گل‌ها همیشه زیبا و دوست داشتنی هستند و می‌توانند احساسات و علاقه شما را به کسی که دوست دارید نشان دهند. معمولاً رنگ قرمز بهترین انتخاب برای کادو ولنتاین ۱۴۰۲ دخترانه و پسرانه است، اما شما می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و یک گل ولنتاینی با رنگ متفاوت برای هدیه ولنتاین امسال در نظر بگیرید.

به عنوان کادو ولنتاین ۱۴۰۲  می‌توانید گل رز تک شاخه‌ای، سبد گل یا باکس گل برای همسر یا هر کسی که دوستش دارید، آماده کنید.  نوشتن یک یادداشت عاشقانه در کنار این گل می‌تواند ایده خوبی برای خوشحال کردن عشق زندگی‌تان باشد.

ولنتاین

انواع هدفون

یک قرار عاشقانه ولنتاینی در کافی شاپ یا رستوران

پاور بانک

عینک آفتابی

انواع شمع معطر دست ساز

قاب عکس

حوله تن پوش

لباس خواب

روبدوشامبر

ساعت مچی مردانه

زیورآلات طلا و نقره در حد وسع شما

گوشی موبایل

انواع دوربین

کیف و لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت

کمربند و کیف پول چرم یا کیف رودوشی زنانه و مردانه

ساعت مچی زنانه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی