شمانیوز
شما نیوز

قتل

قتل عجیب مرد جوان با چاقو | قاتل: دوستم ایدز داشت او را کشتم!

مردی بعد از اینکه متوجه شد دوستش به ایدز مبتلا است؛ او را به قتل رساند.

قتل عجیب مرد جوان با چاقو | قاتل: دوستم ایدز داشت او را کشتم!

به گزارش شمانیوز، یکی از جرایم جنایاتی بی بازگشت، قتل عمد است. قتل عمد زمانی رخ می‌دهد که کسی کشته شود بدون آن که برای کشتن وی اجازه‌ی قانونی یا شرعی باشد. بدین ترتیب کسی که به این عمل دست می‌زند قاتل بوده و مجازات قتل منتظر وی خواهد بود.

مردی بعد از اینکه فهمید دوستش به ایدز مبتلا است با او به خاطر پنهانکاری درگیر شد و دست به قتل زد.

متهم که مردی جوان به نام رامین است بعد از قتل از خانه مقتول فرار کرده ‌بود اما توسط پلیس بازداشت شد.

ماموران پلیس یک سال قبل مطلع شدند مردی به نام آرش در خانه‌اش به قتل رسیده‌ است. آرش تنها زندگی می‌کرد و کمتر کسی به خانه او رفت و آمد داشت. بعد از اینکه چند روزی از این مرد خبری نشده‌ بود خانواده‌اش با او تماس گرفته؛ اما چون جوابی دریافت نکرده بودند به خانه این مرد رفته و با جسد آرش روبه‌رو شده‌ بودند.

با توجه به آثار ضربات چاقو روی بدن مقتول تردید وجود نداشت که او به قتل رسیده ‌است. لیست  تماس‌های آرش نشان می‌داد او آخرین بار با فردی به نام رامین صحبت کرده ‌است. به این ترتیب رامین بازداشت شد. او به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت که برای مراقبت از خودش مرتکب قتل شده ‌است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و سپس اولیای‌دم درخواست قصاص را مطرح کردند. وقتی نوبت به متهم رسید او ادعایی عجیب درباره مقتول مطرح کرد.

او گفت: من قصد قتل نداشتم و فقط می‌خواستم از خودم دفاع کنم. سال‌ها با آرش دوست بودم و به خانه او رفت و آمد داشتم. آرش در آخرین دیدارمان گفت به ایدز مبتلاست و به همین خاطر هم تنها زندگی می‌کند. از شنیدن این حرف شوکه شدم و از اینکه به من نگفته بود بیماری دارد ناراحت شدم چون ترسیدم خودم هم مبتلا شوم.

وی گفت: وقتی دعوا بالا گرفت او سوزنی را سمتم گرفت و گفت آن را به ایدز آلوده کرده و همان را وارد بدن من می‌کند. من هم از ترس چاقوی آشپزخانه را برداشتم تا اجازه ندهم به من نزدیک شود. همین که سمتم آمد او را زدم و بعد هم فرار کردم.

متهم گفت: من قصدم دفاع از خودم بود و از قتل دوستم پشیمان و ناراحت هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied