شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

تیک تاکر ژاپنی ضایع شد| عقب‌نشینی تیک‌تاکر ژاپنی از کری‌خواندن برای تیم ملی ایران(عکس)

تیک تاکر ژاپنی که پیش از دیدار دیروز برای ایران کری خوانده بود، در ویدیوی جدیدی ضمن تبریک پیروزی تیم ملی ایران، چند کلمه فارسی را نیز به زبان می‌آورد که با استقبال زیادی در فضای مجازی همراه شده است.

تیک تاکر ژاپنی ضایع شد| عقب‌نشینی تیک‌تاکر ژاپنی از کری‌خواندن برای تیم ملی ایران(عکس)

به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایران روز گذشته در یک بازی جالب توانست از سد تیم ژاپن گذشت؛ برد تیم ملی ایران در فضای مجازی به شدت ویرال شد. انتشار ویدیویی از یک تیک تاکر معروف ژاپنی، حسابی خبرساز شده بود. این فرد که با لباس تیم ملی کشورش در بازارهای قطر حضور داشت، به همراه تعدادی از هواداران عرب و به زبان عربی، برای تیم ملی ایران کری خوانده بود.

او در این ویدیو و در شرایطی که با بیش از 20 فرد عرب زبان در حال به کار بردن جمله "ایرانی توی سرت بزن" بود، با حرکاتی که انجام می‌داد، دستش را روی سرش می‌گذاشت که پس از پیروزی تیم ملی، مهدی قایدی، علی قلی زاده و سردار آزمون در رختکن تیم ملی، حرکت او را تکرار کرده و اینگونه جواب کری خوانی این فرد ژاپنی را دادند.

حالا این تیک تاکر ژاپنی ویدیوی جدیدی را در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده که ضمن تبریک پیروزی تیم ملی، چند کلمه فارسی را نیز به زبان می‌آورد که با استقبال زیادی در فضای مجازی همراه شده است.

این تیک تاکر می‌گوید: مرسی تیم ملی ایران و هواداران کشور ایران. مبارک ایران، دوستت دارم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied