شمانیوز
شما نیوز

جام ملت‌های آسیا

بحران در کره جنوبی پس از حذف از جام ملت‌های آسیا | انگشت اتهام به سوی همه رفت

کره جنوبی پس از حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بهم ریخت.

بحران در کره جنوبی پس از حذف از جام ملت‌های آسیا | انگشت اتهام به سوی همه رفت

به گزارش شمانیوز، جام ملت‌های آسیا برترین تورنومنت ملی در آسیا است. جام ملت‌های آسیا هر سال برگزار می‌شود. قطر میزبان این دوره از جام ملت‌های آسیا است. قطر قهرمان دور قبل جام ملت‌های آسیا بود. ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است.

بسیاری انتظار داشتند که شاگردان یورگن کلینزمن به راحتی در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال شوند اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت تا انتقادها از این مربی بیش از پیش افزایش پیدا کند.

اما این بار او در این انتقادها تنها نیست و بسیاری معتقد هستند که چونگ مونگ گیو به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کره جنوبی هم باید به خاطر انتخاب این مربی آلمانی مسئولیتش را در نتایج کسب شده توسط تیم ملی این کشور بپذیرد.

خصوصا که بسیاری از رسانه‌های کره‌ای مدعی شده‌اند که رییس فدراسیون فوتبال این کشور تاکید خاصی روی انتخاب کلینزمن به عنوان سرمربی داشت و حالا نباید از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند و او هم باید پاسخگو باشد.

شایعاتی درباره احتمال استعفای چونگ مونگ گیو از سمتش در فدراسیون فوتبال کره و یا ایجاد تغییرات جدی در این فدراسیون در چند هفته پیش رو به گوش می‌خورد و اگر کلینزمن تصمیم به استعفا بگیرد، آنها هم مطمئن باید از این فدراسیون بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied