شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی شنبه

شنبه بین التعطیلات شد؟ | جزییات تعطیلات شنبه

تا کنون هیچ اطلاعیه ای درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن 1402 به دست نرسیده است.

شنبه بین التعطیلات شد؟ | جزییات تعطیلات شنبه

به گزارش شمانیوز :خبرهای جدید درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن منتشر شده است.اما هنوز هیچ اطلاعیه رسمی ای درباره تعطیلی شنبه به گوش نرسیده است. جزئیات جدید تعطیلی شنبه 21 بهمن 1402 اعلام شد. احتمال می رود هیات دولت روز شنبه رابا توجه به تعطیلی روز یکشنبه 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و بین التعطیلین ، تعطیل اعلام کند.

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند که بعید می‌دانم این موضوع تصویب شود.

 

توضیح معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره گمانه‌زنی‌ها برای تعطیلی شنبه

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشته است، گمانه زنی‌ها برای تعطیلی شنبه اعلام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه گفت: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه نیست، اما ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد پیش بینی بازی بین ایران و قطر گفت: امیدواریم دل ملت ایران در شب مبعث نبی مکرم اسلام شاد شود و نتیجه این بازی ۲ به یک به نفع ایران به پایان برسد. غالب مردم ایران به این بازی و فوتبال علاقه دارند و امیدواریم که همواره شاهد موفقیت‌های ورزشکاران عزیز کشورمان باشیم. من خودم تا سال ۸۲ فوتبالی بودم و چون پایم شکست نتوانستم بازی کنم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه گفت: دولت اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند امروز اعلام می‌کرد، البته موضوع تعطیلی شنبه را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که بخواهند از مرخصی استفاده کنند.

وی افزود: فعلا برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه نیست ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود البته امروز در دولت مطرح شد و تصیمی اتخاذ نشد.

 

تعطیلی شنبه 21 بهمن به کجا رسید ؟

رئیس سازمان امور اداری استخدامی در واکنش به احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن گفت: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است و دولت باید اعلام کند.

دیروز و امروز شایعاتی در فضای مجازی درباره قوت گرفتن احتمال تعطیلی روز شنبه از سوی دولت مطرح شده است.

در این باره، امیر عابدی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار یک استوری گفت که با توجه به شواهد احتمال تعطیلی روز شنبه (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) بسیار زیاد است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: «با توجه به شواهد و قرائن احتمال تعطیلی سراسری شنبه خیلی زیاده البته همه چی بستگی به نتیجه بازی امروز (چهارشنبه) داره، در صورت صعود به فینال جام ملتها که برای اولین بار بعد از انقلاب اتفاق میفته و آماده شدن برای برگزاری جشن ملی، دولت احتمالا شنبه را تعطیل اعلام کنه.»

 

درباره تعطیلی شنبه دولت باید اعلام کند

در همین حال باشگاه خبرنگاران نوشت: لطیفی رئیس سازمان امور اداری استخدامی در واکنش به احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن گفت: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است و دولت باید اعلام کند.

 

توضیح یک مقام دولت درباره تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن 1402

رئیس سازمان امور استخدامی گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند.

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند که بعید می‌دانم این موضوع تصویب شود.

 

درخواست تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ جهت کمک به سلامت روان جامعه و رونق گردشگری

ه‍یئت محترم دولت

با سلام و احترام

نوروز فرصتی برای تحکیم پیوند‌های خانوادگی و گردشگری و کمک به حفظ سلامت روانی جامعه بوده است و نوروز ۱۴۰۳ مصادف با ماه مبارک رمضان می‌باشد و قطعاً برای بسیاری از مردم امکان بهره بردن از تعطیلات در جهت مسافرت و دیدار اقوام فراهم نیست و با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه ۱۹ بهمن و روز یکشنبه ۲۲ بهمن، چه بسیار مناسب است که دولت محترم در این ایام مبارک رجب فرصتی فراهم نماید که این تعطیلات به خوبی قابل استفاده باشد و نیازی به گرفتن مرخصی از سازمان‌ها و مدارس و سخت‌گیری آنان در این زمینه نباشد.

منبع: خبرآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied